Terapia zaburzeń komunikacji językowej u dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
|
|
|
Sobota, 21.11.2015, 10:00 - 17:00
|
|
Odsłon : 1047 |
|
|
Temat:
|
III Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna
„Terapia zaburzeń komunikacji językowej u dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
|
Prowadzący:
|
Ewa Jeżewska-Krasnodębska, Jarosław Krasnodębski, Ewa Małachowska
|
Forma:
|
konferencja
|
Termin:
|
21 listopada 2015
|
Godziny konferencji:
|
10.00-17.00
|
Miejsce:
|
Warszawa
|
Cena:
|
399 zł netto
|
Organizator:
|
Forum Media Polska
http://www.centrumkompetencji.pl/ss,iii-ogolnopolska-konferencja-logopedyczna,785.html?a=5749/1
marlena.fiedorow@forum-media.pl
61 66 83 105
|
Dla kogo przeznaczona konferencja?
Na konferencję zapraszamy logopedów oraz osoby zainteresowane terapią zaburzeń komunikacji językowej u dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami.
Program:
- 1. Panel: Terapia zaburzeń komunikacji językowej u dzieci autystycznych i zespołem Aspergera
- Na czym polega trening rozwojowy i jaki ma wpływ na przebieg terapii logopedycznej u dzieci ze zdiagnozowanymi problemami neurologicznymi.
- Dobór metod terapeutycznych w zależności od poziomu umiejętności komunikacji w terapii u dzieci autystycznych.
- Jak wykorzystać metodę treningu słuchowego K. Johansena i A. Tomatisa w terapii dzieci autystycznych.
- Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera – program terapii logopedycznej.
- Rola metody EEG-Biofeedback w terapii autyzmu i zespołu Aspergera.
- 2. Panel: Terapia zaburzeń komunikacji językowej u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci ze specjalnymi potrzebami.
- Jak dobrać metodę komunikacji alternatywnej i wspomagającej do możliwości percepcyjnych i ruchowych dziecka.
- Sprawdzone metody psychostymulacyjne w terapii rozwoju mowy dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną.
- Jak opracować skuteczną terapię logopedyczną dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- Etapy pracy terapeutycznej nad rozumieniem języka u dzieci z zespołem Downa.
- 3. Panel: Terapia zaburzeń komunikacji językowej u dzieci z afazją
- Alalia, afazja, niedokształcenie mowy o typie afazji – mechanizmy różnych rodzajów zaburzeń afatycznych.
- Najważniejsze zasady terapeutyczne w pracy z dzieckiem z afazją.
- Jak dostosować ćwiczenia do indywidualnego pacjenta – na co zwrócić uwagę przy tworzeniu programu terapii.
- Postępowanie logopedyczne w wypadku afazji w zależności od jej typu – różnice pomiędzy programami terapii logopedycznej.
|
Miejsce Warszawa |
Kontakt tel.: 61 66 83 105, email: marlena.fiedorow@forum-media.pl |
|