Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Mira Rządzka jest neurologopedą. Ukończyła magisterskie studia pedagogiczne w WSP w Zielonej Górze, logopedię w Zakładzie Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego. Ma za sobą studia specjalizacyjne z zakresu neurologopedii oraz wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka. Posiada Certyfikat Terapeuty Mowy Fundacji Orator oraz Certyfikat Zawodowy Polskiego Związku Logopedów, w którym, przez dwie kadencje była członkiem Władz ZG. Wykłada metodykę przedmiotów logopedycznych dla studentów Logopedii z Terapią Pedagogiczną oraz Logopedii z Emisją Głosu w Instytucie Pedagogiki, Socjologii i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Zielonogórskiego i Akademii Medycznej we Wrocławiu (Logopedia Kliniczna, Neurologopedia). Prowadzi praktykę prywatną oraz pracuje jako logopeda w Zespole Szkół Ekologicznych z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 w Zielonej Górze, zajmując się logoterapią dzieci z klas integracyjnych. Współpracuje z wieloma stowarzyszeniami (GEN, Stowarzyszenie Przyjaciół Osób z Zespołem Downa, Zakątek 21) i portalami (maluchy.pl, twojlekarz.pl, logopeda.pl), poradniami laktacyjnymi. Jest autorką wielu artykułów dla rodziców, dotyczących wspomagania rozwoju mowy dzieci oraz specjalistycznych artykułów dla logopedów (m.in. artykułów „Wczesna interwencja logopedyczna u dzieci. Kontekst diagnostyczny” oraz „Zadania neurologopedy w szkole” we „Wprowadzeniu do neurologopedii” p. red. prof. Obrębowskiego, współautorką książki „Profilaktyka i terapia dysfunkcji oddechowych u dzieci” (Skorek E, Rządzka M). Jest recenzentką wielu pozycji dotyczących wczesnych oddziaływań logopedycznych. Prowadzi kursy instruktorskie masażu Shantala: jest trenerem/ nauczycielem Masażu Dziecięcego Shantala oraz Shantala Special Care. Specjalizuje się w:
1. Cele i pojęcia wczesnej interwencji 2. Czynniki warunkujące prawidłowy rozwój dziecka od poczęcia:
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Warszawa | |||||||||||||||||||
Kontakt mail: rboguslawska@op.pl, tel.: 502 379 381 | |||||||||||||||||||