Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczony jest kurs? Psychologów Szkolenie ma na celu podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych z zakresu diagnozy przyczyn trudności szkolnych oraz opiniowania psychologiczno – pedagogicznego. Na kursie zostaną przedstawione najnowsze narzędzia diagnostyczne w procesie diagnozy gotowości szkolnej, przyczyn trudności w uczeniu się ( w tym dysleksji rozwojowej) oraz możliwości poznawczych. Ukończenie szkolenia pozwoli absolwentom posługiwać się szeroką baterią testów diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci oraz przyczyn trudności w uczeniu się .Marta Bogdanowicz prof. dr hab. – psycholog kliniczny dziecięcy, była dyrektor Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego, założycielka, wieloletnia przewodnicząca, a obecnie wiceprzewodnicząca Polskiego Towarzystwa Dysleksji, wiceprzewodnicząca Europejskiego Towarzystwa Dysleksji (European Dyslexia Association), członek międzynarodowych towarzystw naukowych. Jej zainteresowania, prace i badania dotyczą głównie psychologii klinicznej dziecka, dysleksji rozwojowej, leworęczności, profilaktyki niepowodzeń szkolnych i terapii pedagogicznej. Opracowała kilka narzędzi diagnostycznych (Skalę Ryzyka Dysleksji, Skalę Obserwacji Zachowania Dzieci i Rodziców, Skalę Oceny Skuteczności Metody Dobrego Startu). Jest jednym z pionierów pracy w Polsce i jednocześnie należy do niewielkiej liczby trenerów w tej dziedzinie. Program : 1. Prawne aspekty pracy psychologa w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Katowice | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: fizjoterapia@centrumincorpore.pl, telefon 882024648 | |||||||||||||||||||