SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Niedziela, 25.11.2018
  • 24
    Lis 2018
    Sobota
    08:00-17:00
    Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie II stopnia
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    08:00-12:00
    Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie. ABC początkującego logopedy
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    09:00-15:30
    Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa – kurs podstawowy
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    09:00-15:00
    Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m. ż. do 9 r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    09:00-17:00
    Przychodzi dziecko do logopedy – jak przeprowadzić profesjonalne badanie logopedyczne.
  • 24
    Lis 2018
    Sobota
    09:00-16:00
    Warsztat I stopnia: Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną
  • 24
    Lis 2018
    Sobota
    10:00-16:15
    Afazja u osób dorosłych - diagnostyka neurologopedyczna.
  • 24
    Lis 2018
    Sobota
    10:00-17:00
    Dyslalia. Diagnoza i terapia wybranych form zaburzeń /nie tylko o rotacyzmie i sygmatyzmie/
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    10:00-18:00
    Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    10:00-16:00
    Szkolenie II stopnia dla specjalistów: Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym i pomoc jego rodzinie
  • 25
    Lis 2018
    Niedziela
    15:30-19:30
    KOZE -narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.