-
-
Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Kurs III stopniowy.
-
18
Lis 2017
Sobota
08:00-17:00
WARSZTATY ROZWIJAJĄCE Z TAPINGU W LOGOPEDII/NEUROLOGOPEDII Z ESTHER DE RU
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-17:00
KINESIOTAPING W LOGPEDII/NEUROLOGOPEDII Z ESTHER DE RU
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-16:00
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-16:00
Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-17:00
Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy dzieci z uszkodzeniami oun.
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-17:00
Rozwój mowy w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci z różnymi zaburzeniami
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-16:00
Trening Umiejętności Społecznych
-
18
Lis 2017
Sobota
09:00-17:00
Współwystępowanie zaburzeń psychicznych, neurorozwojowych oraz zachowania u dzieci i młodzieży ujawniających zaburzenia ze spektrum autyzmu - postępowanie diagnostyczne oraz terapeutyczne z uwzględnieniem farmakoterapii
-
18
Lis 2017
Sobota
09:30-17:00
KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
18
Lis 2017
Sobota
10:00-18:00
DIAGNOZA I TERAPIA JĄKANIA U DZIECI I MŁODZIEŻY – PRAKTYCZNY WARSZTAT TERAPEUTY JĄKANIA
-
18
Lis 2017
Sobota
10:00-17:30
Problemy logopedii XXI wieku. Wczesna interwencja logopedyczna, wpływ wysokich technologii na rozwój mowy, zaburzenia artykulacji
-
18
Lis 2017
Sobota
10:00-15:00
Rehabilitacja zaburzeń głosu
-
18
Lis 2017
Sobota
12:00-14:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard - program szkolny