Od działania do rozumienia - strategie pracy w niedokszałceniu mowy o typie afazji percepcyjnej |
|
|
|
Od Sobota, 27.03.2021 - 09:30
Do Niedziela, 28.03.2021 - 13:00
|
|
Odsłon : 372 |
|
|
Temat
|
Od działania do rozumienia - strategie pracy w niedokszałceniu mowy o typie afazji percepcyjnej
|
Prowadzący:
|
mgr Agata Gładowicz-Bojarska - neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Od 14 lat pracuje jako logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie. Inicjatorka i prowadząca spotkania edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Autorka/współautorka warsztatów „Kiedy do logopedy”, „W co się bawić?” , „Dorosły wobec dziecięcej zabawy” oraz „Stymulowanie rozwoju mowy dziecka”. Prowadzi szkolenia dla logopedów z zakresu wywoływania głosek oraz opóźnionego rozwoju mowy. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nauczyciel akademicki - prowadzi zajęcia ze studentami w ramach podyplomowych studiów logopedycznych.
|
Forma:
|
szkolenie online
|
Czas trwania:
|
27-28 marca 2020 r.
|
Godziny zajęć:
|
sobota 9.30 – 13.00, niedziela 09.30-13.00 (10h dydaktycznych)
|
Cena:
|
350 zł
|
Organizator:
|
Instytut Edukacji Logopedycznej
www.instytutlogopedyczny.pl
biuro@instytutlogopedyczny.pl
tel. 505 255 435
|
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Logopedzi, studenci logopedii
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z różnymi strategiami terapeutycznymi, które porządkują i pozwalają zrozumieć językowy obraz świata. Zaprezentowane autorskie rozwiązania terapeutyczne koncentrują się na idei, że drogą do nabywania umiejętności jest myślenie, samodzielne działanie i wielokrotne powtarzanie.
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Może być traktowane jako samodzielny blok lub jako rozszerzenie i uzupełnienie warsztatu: Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie terapeutyczne.
Program szkolenia:
- Zaburzenia rozumienia mowy o różnorodnym nasileniu.
- Oczekiwania rozwojowe- rozwój rozumienia u dzieci do 7 r. ż
- Diagnoza różnicowa, różne podłoże trudności: ASD, niedokształcenie mowy o typie afazji, niepełnosprawność intelektualna, wielojęzyczność, CAPD
- Narzędzia diagnostyczne
- Wątpliwości diagnostyczne – idea zespołów terapeutycznych, rola psychologa
- Strategie wspierające rozumienie
- rodzaje podpowiedzi
- naprowadzanie na odpowiedź
- kształtowanie rozumienia przez działanie
- ćwiczenia pamięci wzrokowej, słuchowej i ruchowej
- doskonalenie percepcji i uwagi słuchowej
- trening uwagi
- mapy myśli
Formularz zgłoszeniowy: https://instytutlogopedyczny.pl/szkolenia-on-line/od-dzialania-do-rozumienia-strategie-pracy-w-niedokszalceniu-mowy-o-typie-afazji-percepcyjnej.html
|
Miejsce Szkolenia online |
Kontakt tel.: 505 255 435 e-mail: biuro@instytutlogopedyczny.pl |
|