SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Od działania do rozumienia - strategie pracy w niedokszałceniu mowy o typie afazji percepcyjnej  
Od Sobota, 27.03.2021 -  09:30
Do Niedziela, 28.03.2021 - 13:00
Odsłon : 372  

Temat

Od działania do rozumienia - strategie pracy w niedokszałceniu mowy o typie afazji percepcyjnej

Prowadzący:

mgr Agata Gładowicz-Bojarska - neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Od 14 lat pracuje jako logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie. Inicjatorka i prowadząca spotkania edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Autorka/współautorka warsztatów „Kiedy do logopedy”, „W co się bawić?” , „Dorosły wobec dziecięcej zabawy” oraz „Stymulowanie rozwoju mowy dziecka”.  Prowadzi szkolenia dla logopedów z zakresu wywoływania głosek oraz opóźnionego rozwoju mowy. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nauczyciel akademicki - prowadzi zajęcia ze studentami w ramach podyplomowych studiów logopedycznych.

Forma:

szkolenie online

Czas trwania:

27-28 marca 2020 r.

Godziny zajęć:

sobota 9.30 – 13.00, niedziela 09.30-13.00 (10h dydaktycznych)

Cena:

350 zł

Organizator:

Instytut Edukacji Logopedycznej

www.instytutlogopedyczny.pl

biuro@instytutlogopedyczny.pl

tel. 505 255 435

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Logopedzi, studenci logopedii

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z różnymi strategiami terapeutycznymi, które porządkują i pozwalają zrozumieć językowy obraz świata. Zaprezentowane autorskie rozwiązania terapeutyczne koncentrują się na idei, że drogą do nabywania umiejętności jest myślenie, samodzielne działanie i wielokrotne powtarzanie.

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Może być traktowane jako samodzielny blok lub jako rozszerzenie i uzupełnienie warsztatu: Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie terapeutyczne.

Program szkolenia:

  1. Zaburzenia rozumienia mowy o różnorodnym nasileniu.
  • Oczekiwania rozwojowe- rozwój rozumienia u dzieci do 7 r. ż
  • Diagnoza różnicowa, różne podłoże trudności: ASD, niedokształcenie mowy o typie afazji, niepełnosprawność intelektualna, wielojęzyczność, CAPD
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Wątpliwości diagnostyczne – idea zespołów terapeutycznych, rola psychologa
  1. Strategie wspierające rozumienie
  • rodzaje podpowiedzi
  • naprowadzanie na odpowiedź
  • kształtowanie rozumienia przez działanie
  • ćwiczenia pamięci wzrokowej, słuchowej i ruchowej
  • doskonalenie percepcji i uwagi słuchowej
  • trening uwagi
  • mapy myśli

Formularz zgłoszeniowy: https://instytutlogopedyczny.pl/szkolenia-on-line/od-dzialania-do-rozumienia-strategie-pracy-w-niedokszalceniu-mowy-o-typie-afazji-percepcyjnej.html

Miejsce Szkolenia online
Kontakt tel.: 505 255 435 e-mail: biuro@instytutlogopedyczny.pl