Mózgowe uszkodzenia widzenia i trudności wzrokowe uwarunkowane nieprawidłowym funkcjonowaniem układu nerwowego w fizjoterapii i rehabilitacji wzroku | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Warsztaty przeznaczone dla: fizjoterapeutów, nauczycieli, pedagogów, psychologów, logopedów, lekarzy, studentów, terapeutów widzenia.
W programie szkolenia:
W cenie szkolenia: zaświadczenie uczestnictwa, materiały szkoleniowe, poczęstunek w czasie przerw kawowych oraz OBIAD w sobotę.
ZAPISY: http://autyzm.info/szkolenie/wzrok/
Prowadzące: Beata Wasicka -Fizjoterapeutka dziecięca i terapeutka neurorozwojowa, oprócz pracy bezpośredniej z dziećmi wykłada na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Wyższej Szkole Zarządzania na kierunku fizjoterapia. Jest absolwentką kierunku fizjoterapia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Certyfikowana Terapeutka NDT Bobath, Intergacji Sensomotrycznej I i II stopnia. Ukończyła liczne kursy doskonalące, zarówno w odniesieniu do terapii neurorozwojowej , jak NDT Bobath Baby oraz kursy NDT jako asystent , mające na celu doskonalenie i doszkolenie w wielu zakresach terapii dziecięcej W zakresie diagnostyki, ukończyła m.in. kurs Diagnostyki Wzorców Ruchowych wdl. Prechtla, a także w zakresie terapii: Kinesiology Taping, Kinesiology Taping w pediatrii, Terapie powięziowe i DNS Anatomy Trains u dzieci z problemami neurologicznymi,Analizę Chodu, Diagnostykę TIMP i wiele innych.Obecnie prowadzi wiele szkoleń i kursów doszkalających dla osób, które zawodowo opiekują się dziećmi niepełnosprawnymi Agata Hołubowicz – mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta widzenia, instruktor orientacji przestrzennej, oligofrenopedagog Pani Agata Hołubowicz ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi niewidomymi, słabowidzącymi z różnymi dodatkowymi niepełnosprawnościami. Prowadzi terapię dzieci w wieku niemowlęcym, przedszkolnym i szkolnym. Diagnozuje widzenie u dzieci, wspomaga rozwój i funkcje wzrokowe. |
|||||||||||||||||||
Miejsce Poznań | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: info@autyzm.info, tel.: 510 28 28 38 | |||||||||||||||||||