Temat:
|
|
Prowadzący:
|
mgr Sylwia Zasada - trener, logopeda, specjalista emisji głosu, nauczyciel języka polskiego; ukończyła studia doktoranckie w zakresie językoznawstwa – zainteresowania badawcze: język dziecka; ponadto ukończyła wiele szkoleń i kursów doskonalących umiejętności logopedyczne i nauczycielskie.
dr Amelia Dziurda Multan - dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, mgr filologii polskiej i logopedii, nauczyciel dyplomowany, od ponad 20 lat pracuje w szkole ogólnodostępnej, współpracuje też z placówkami integracyjnymi oraz uczelniami wyższymi; surdopedagog, oligofrenopedagog, absolwent studiów: rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, terapeuta II stopnia Integracji Sensorycznej;
|
Forma:
|
warsztaty
|
Czas trwania:
|
6-11 lipca 2020 r.
|
Godziny zajęć:
|
dokładny rozkład zajęć znajduje się na stronie www.instytutlogopedyczny.pl
|
Miejsce :
|
Lublin |
Cena:
|
bezpłatnie |
Organizator:
|
Instytut Edukacji Logopedycznej
www.instytutlogopedyczny.pl
biuro@instytutlogopedyczny.pl
tel. 505 255 435
|
Grupa docelowa: logopedzi ze stażem do 5 lat
Wymiar zajęć: 70 godzin dydaktycznych szkoleń stacjonarnych oraz 20 godzin e-learningu (kompetencje kluczowe).
Lokalizacja: Lublin, IEL ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/6
Szkolenia w ramach projektu*:
1) „Terapia logopedyczna ucznia z sygmatyzmem”
2) „Terapia logopedyczna ucznia z rotacyzmem”
3) „Terapia logopedyczna ucznia z mową bezdźwięczną”
4) „Diagnoza i terapia logopedyczna ucznia z wadą słuchu”
5) „Elementy Integracji Sensorycznej (SI) w pracy logopedy”
6) „Komunikacja językowa dziecka z autyzmem – diagnoza i terapia logopedyczna”
7) „Logorytmika w pracy nauczyciela-logopedy”
8) „Dziecko dyslektyczne u logopedy.”
9) „Opóźniony Rozwój Mowy – szkolenie warsztatowe”
10) Terapia ręki w pracy logopedy
Po odbyciu szkoleń odbywa się jeszcze jedno 4 dniowe bezpłatne spotkanie w sprawie konsultacji diagnozy, planu wspomagania i raportu.
* Organizator zastrzega możliwość drobnej modyfikacji szkoleń, ze względu na sytuacje niezależne od Organizatora.
Każdy uczestnik programu otrzymuje certyfikat uczestnictwa, a po odbyciu diagnozy i wspomagania w wybranej placówce oświatowej otrzymuje tytuł Trenera Wspomagania – ważny tytuł z punktu rozwoju edukacji w Polsce i przyszłych projektów MEN.
Uczestnicy szkoleń otrzymują zaświadczenia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. 2004 nr 236 poz. 2365) w formie elektronicznej.
Wymagania wstępne (konieczne):
➡ dokonanie rezerwacji elektronicznej,
➡ wskazanie placówki oświatowej, w której uczestnik wdroży nabyte kompetencje podczas szkoleń przeprowadzając diagnozę potrzeb szkoły oraz wyznaczy odpowiedni proces wspomagania w zakresie napotkanych trudności (ze wsparciem Ekspertów Projektu).**
**UWAGA: Dana placówka może wziąć udział w projekcie tylko raz. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji placówki pod kątem możliwości uczestnictwa w projekcie.
Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu do miejsca szkolenia. Pokrywa koszty szkoleń, zakwaterowania i wyżywienia.
Udział w projekcie jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona.
Regulamin projektu oraz informacje szczegółowe znajdują się tutaj:
https://cognitus.pl/projekty/aktualne-projekty/proces-wspomagania-kompetencji-kluczowych/?doing_wp_cron=1592825748.8356719017028808593750&fbclid=IwAR2WpiEMFjYFRfxwrTML8hETpsFGszFQnil6w-KIaPglbWZwXfJ7PDLrdes
|