SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Temat: Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia. Prowadzący: Elżbieta Drewniak- Wołosz, Anna Paluch Forma: Szkolenie/warsztaty Termin: 16-17 maj 2020 Godziny zajęć: 9.30-18.00 [sobota] 9-14 [niedziela] Miejsce :  
Od Sobota, 16.05.2020 -  09:30
Do Niedziela, 17.05.2020 - 14:00
Odsłon : 262  

 

 

Temat:

Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia.

Prowadzący:

Elżbieta Drewniak- Wołosz, Anna Paluch

Forma:

Szkolenie/warsztaty

Termin:

16-17 maj 2020

Godziny zajęć:

9.30-18.00 [sobota]

9-14 [niedziela]

Miejsce :

Tarnów,  ul. Mościckiego 27, OHP Tarnów

Cena:

530zł

Organizator:

MILAlogo Agnieszka Madejska

664 800 375 agnieszka.madejska@onet.pl

Rejestracja:

e-mail: agnieszka.madejska@onet.pl, tel.: 664 800 375

Dla kogo przeznaczona jest szkolenie?

 Psycholodzy, logopedzi, pedagodzy.

Anna Paluch - psycholog i logopeda Od początku swej drogi zawodowej pracowała z dziećmi o zaburzonym rozwoju, w tym z dziećmi o zaburzonym rozwoju mowy i języka(krakowski ośrodek dla dzieci z afazją, obecnie specjalistyczna poradnia psychologiczno- pedagogiczna). Swoje doświadczenia praktyczne prezentuje w formie publikacji oraz dzieli się nimi od lat prowadząc szkolenia. Współautorka AFA- skali a obecnie obszernego narzędzia KOJD- AFA (Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego).

Elżbieta Drewniak-Wołosz - psycholog, neurologopeda od ponad 30 lat związana zawodowo z ośrodkiem dla dzieci z afazją w Krakowie. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci afatycznych. Współautorka AFA- skali a obecnie obszernego narzędzia KOJD- AFA (Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego). Autorka i współautorka artykułów poświęconych problematyce niedokształcenia mowy o typie afazji.

PROGRAM  SZKOLENIA:

  1. Omówienie problemów związanych z terminologią
  • uzasadnienie wyboru stosowanych terminów
  • uzasadnienie wykluczenia terminów nieadekwatnych do istoty zaburzenia
  1. Problemy związane z diagnozą
  • różnicowanie niedokształcenia mowy o typie afazji w stosunku do innych podobnych zaburzeń rozwojowych

-   sposób przeprowadzania diagnozy

-   omówienie  metod diagnozy (narzędzi diagnostycznych w tym KOJD-AFA)

  • wyodrębnienie istotnych kryteriów diagnostycznych

 

  1. Opis zaburzenia od strony językoznawczej i psychologicznej

-    rodzaje niedokształcenia mowy, charakterystyka dzieci

  • omówienie zaburzonych mechanizmów mowy

-    analiza przykładów

  1. Prezentacje  materiałów filmowych,  przykładowych opinii logopedycznych o dzieciach.
  1. Terapia

-     zasady terapii

  • sposoby prowadzenia terapii
  • wykorzystywane w terapii metody
  1. Sytuacja szkolna dzieci afatycznych, specyfika ich trudności.
  1. Wspólne podsumowanie- wnioski.

 

#KOJD-AFA

Miejsce Tarnów
Kontakt e-mail: agnieszka.madejska@onet.pl, tel.: 664 800 375