Rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Uczestnik szkolenia zna kompetencje kluczowe, wymienia je i rozumie ich znaczenie w procesie uczenia się przez całe życie, potrafi rozróżnić znaczenie pojęć kompetencja vs. umiejętność oraz umie zastosować różne sposoby kształtowania kompetencji kluczowych w szkole. Renata Flis Ekspert w dziedzinie kształcenia integracyjnego, autorka licznych publikacji o tematyce edukacyjnej, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, trener w oświacie i w biznesie oraz trener dramy. Pracownik Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie. Prywatnie – miłośniczka teatru, opery i górskich wędrówek. Program:
Cele ogólne Uczestnik szkolenia: zna kompetencje kluczowe, wymienia je i rozumie ich znaczenie w procesie uczenia się przez całe życie potrafi rozróżnić znaczenie pojęć kompetencja vs. umiejętność oraz umie zastosować różne sposoby kształtowania kompetencji kluczowych w szkole ma świadomość ponad przedmiotowego i interdyscyplinarnego charakteru kompetencji kluczowych
Cele szczegółowe Uczestnik szkolenia: identyfikuje przyczyny społeczne i cywilizacyjne ustanowienia kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie rozróżnia akty prawne regulujące funkcjonowanie polskiego systemu edukacji, w których określony jest obowiązek kształtowania kompetencji kluczowych charakteryzuje najważniejsze umiejętności kształtowane w wyniku realizacji podstawy programowej na kolejnych etapach edukacji |
|||||||||||||||||||
Miejsce Węgrzce k. Krakowa | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: szkolenia@perfectus.edu.pl, tel.: 604 705 942 | |||||||||||||||||||