SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Strategie pracy z dzieckiem wykazującym zachowania trudne  
Czwartek, 15.11.2018, 15:30 - 19:30
Odsłon : 127  

 

 Temat:

Kurs doskonalący "Strategie pracy z dzieckiem wykazującym zachowania trudne"

Prowadzący:

dr Joanna Guzik-Iwińska

Forma:

Kurs doskonalący

Termin:

15.11.2018

Godziny zajęć:

15.30-19.30 [czwartek]

Miejsce :

Węgrzce/koło Krakowa,  ul. Warszawska 15 (Budynek Krak-Fliz), II klatka, II piętro, nr lok. 16

Cena:

110,00 zł

Organizator:

Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli PERFECTUS

www.perfectus.edu.pl

szkolenia@perfectus.edu.pl

604-705-942

Dla kogo przeznaczona jest konferencja?

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne w pracy pedagoga specjalnego stykającego się z zachowaniami klasyfikowanymi jako trudne: nadpobudliwość, agresja słowna i czynna, moczenie nocne, brak prawidłowych wzorców zachowania. 

dr Joanna Guzik-Iwińska

Doktor  nauk społecznych, pedagog specjalny, terapeuta z zakresu psychoedukacji, długoletni nauczyciel i wykładowca akademicki. Poza zagadnieniami związanym z resocjalizacją, zajmuje się procesem nabywania umiejętności czytania i pisania – jest autorką Metody Strukturalnej, polecanej szczególnie dla uczniów z deficytami rozwojowymi 

Program:

  1. Wprowadzenie do tematu, przedstawienie się prowadzącego, integracja grupy.
  2. PRAKTYKA POZYTYWNA:
  • Charakterystyczne cechy praktyki pozytywnej.
  • Niewystarczające nauczanie jako przyczyna problemów z zachowaniem.
  • Rozmyślne złe zachowanie czy brak umiejętności?
  • Niedostateczna ilość czasu na naukę.
  • Niestaranność.
  • Unikanie krytyki i karania.
  • Praktyka pozytywna do samodzielnego stosowania, prowadzenie zapisu.
  1. AUTOKOREKCJA I HIPERKORECJA:
  • Definicja autokorekcji i hiperkorekcji.
  • Przykłady autokorekcji i hiperkorekcji.
  • Ćwiczenia w stosowaniu autokorekcji i hiperkorekcji.
  • Prowadzenie zapisu.
  • Łączne stosowanie praktyki pozytywnej, autokorekcji i hiperkorekcji.
  1. SYSTEMATYCZNA UWAGA I APROBATA:
  • Czym jest systematyczna uwaga i aprobata?
  • Jak lepiej motywować? Co zrobić, gdy pożądane zachowanie pojawia się rzadko lub wcale?
  • Ćwiczenia doskonalące systematyczną uwagę w odniesieniu do dzieci i uczniów starszych.
  1. Dyskusja, podsumowanie i ewaluacja szkolenia.

 

 

 

Miejsce Węgrzce k. Krakowa
Kontakt e-mail: szkolenia@perfectus.edu.pl, tel.: 604 705 942