Nauczyciel Wspomagający w pracy z uczniem z Zespołem Aspergera | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo: Szkolenie skierowane jest do wychowawców oraz nauczycieli wspomagających, asystentów i pomocy nauczycieli pracujących z uczniami z Zespołem Aspergera. Cel szkolenia: Szkolenie omawia rolę nauczyciela wspomagającego w edukacji dziecka ze spektrum autyzmu, modele współpracy pomiędzy nauczycielami oraz omawia podstawowe narzędzia w pracy z uczniem i klasą. Metody i formy pracy stosowane podczas szkolenia:
Program:
Czas trwania szkolenia: godz. 9:00-16:00 ( 7 godzin ) Prowadzenie: Ewa Łukowska – Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie (IPiN). Prowadzi terapię indywidualną i grupową – Treningi Umiejętności Społecznych osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Współpracuje ze szkołami wspierając zespoły pedagogiczne i współtworząc programy interwencyjne i terapeutyczne dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Autorka publikacji nt. funkcjonowania uczniów z zespołem Aspergera w szkołach. Współredaktor książki „Wspomaganie rozwoju osób z autyzmem” oraz redaktor prowadząca pakietu materiałów „Emocje w przedszkolu - problemy wychowawcze. Trudne sytuacje”. Autorka scenariuszy oraz reżyser narzędzia do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu „Dialog. Filmy Modelowe”. Uczestniczyła w badaniach klinicznych dotyczących wpływu memantyny na funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu (IPiN) oraz w polskiej walidacji ADI-R oraz ADOS-2 (Uniwersytet Warszawski). W Fundacji prowadzi szkolenia dotyczące funkcjonowania, wsparcia oraz terapii uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w placówkach oświatowych. Cena: Koszt udziału w szkoleniu - 260zł/osobę Chcecie Państwo uzyskać więcej informacji - zapraszamy do kontaktu telefon: 660 330 220 e-mail: szkolenia@pomocautyzm.org
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Warszawa | |||||||||||||||||||
Kontakt tel: 660 330 220, e-mail: szkolenia@pomocautyzm.org | |||||||||||||||||||