SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

25.09.2016 - 1.10.2016
25 Wrzesień
  • 24
    Wrz 2016
    Sobota
    09:00-14:00
    Diagnoza i terapia afazji u dorosłych.
  • 24
    Wrz 2016
    Sobota
    09:00-17:00
    MFT 9 - 99 sTArs - terapia miofunkcjonalna w wieku od 9 - 99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s / sz wg A. Kittel
  • 24
    Wrz 2016
    Sobota
    09:00-17:00
    Terapia porażenia nerwu twarzowego
  • 23
    Wrz 2016
    Piątek
    15:00-14:00
    Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną. Stopień II
29 Wrzesień
30 Wrzesień
  • 30
    Wrz 2016
    Piątek
    08:00-17:00
    POROZUMIEWANIE SIĘ OSÓB NIEMÓWIĄCYCH – KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA I WSPOMAGAJĄCA
  • 29
    Wrz 2016
    Czwartek
    14:00-21:00
    Metoda Ruchu Rozwijającego Veroniki Sherborne
01 Październik
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:00-14:00
    DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z OPÓŹNIONYM ROZWOJEM MOWY.
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:00-17:00
    ETTHNO- KINESIOTAPING W LOGOPEDII / NEUROLOGOPEDII
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:00-15:00
    Integracja Bilateralna - program szkolny
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:00-16:00
    Sala doświadczania świata jako sposób na stymulację rozwoju zmysłów
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:00-16:00
    Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy - część I
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    09:30-15:30
    Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) cz. 1
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    10:00-16:00
    Choreoterapia. Taniec może leczyć.
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    10:00-15:00
    Test SON-R 2 1/2-7 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej małego dziecka.
  • 1
    Paź 2016
    Sobota
    10:00-15:00
    Zaburzenia przetwarzania słuchowego (APD) a trudności w procesie komunikacji i uczenia się