10 Maj
-
9
Maj 2015
Sobota
09:00-14:00
Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
-
9
Maj 2015
Sobota
09:00-13:00
Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej
11 Maj
-
11
Maj 2015
Poniedziałek
10:30-14:30
Metoda Dobrego Startu część praktyczna
12 Maj
-
11
Maj 2015
Poniedziałek
10:30-14:30
Metoda Dobrego Startu część praktyczna
15 Maj
-
15
Maj 2015
Piątek
10:00-17:00
16 Maj
-
16
Maj 2015
Sobota
08:00-17:00
ELEMENTY METODY WERBO-TONALNEJ
-
16
Maj 2015
Sobota
08:00-17:00
GŁOSKI NAJCZĘŚCIEJ ZNIEKSZTAŁCANE - SPRAWDZONE SPOSOBY TERAPII
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-20:00
AFAZJA. POSTĘPOWANIE WE WCZESNYM OKRESIE UDARU. DIAGNOZA I TERAPIA
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-17:00
KORP - narzędzie diagnozy rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż.
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-16:30
Modyfikacja zachowań trudnych u dzieci i młodzieży autystycznej.
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-17:00
Oddziaływania logopedyczne z dzieckiem z opóźniającym się rozwojem mowy
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-23:59
Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy - część III
-
16
Maj 2015
Sobota
10:00-15:00
MIĘDZYNARODOWA WYKONANIOWA SKALA LEITERA
-
16
Maj 2015
Sobota
10:00-17:30
Przemoc rówieśnicza.Rola pracowników placówki w rozpoznawaniu i interwencji
-
15
Maj 2015
Piątek
10:00-17:00