10 Kwiecień
-
10
Kwi 2015
Piątek
08:00-17:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – integracja odruchów według Sally Goddard, program podstawowy
11 Kwiecień
-
11
Kwi 2015
Sobota
08:00-17:00
Problemy diagnozy funkcjonalnej rozwoju psychoruchowego dziecka z zaburzonym rozwojem mowy
-
11
Kwi 2015
Sobota
08:00-17:00
Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa
-
10
Kwi 2015
Piątek
08:00-17:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – integracja odruchów według Sally Goddard, program podstawowy
-
11
Kwi 2015
Sobota
09:00-16:00
-
11
Kwi 2015
Sobota
09:00-23:59
Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy - część II
-
11
Kwi 2015
Sobota
10:00-15:30
Dysleksja a nauczanie języków obcych
-
11
Kwi 2015
Sobota
10:00-16:00
PODSTAWY POSTĘPOWANIA TERAPEUTYCZNEGO W ZABURZENIACH KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH TYPU AUTYSTYCZNEGO. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE WSPOMAGAJĄCYCH I ALTERNATYWNYCH METOD ( AAC ) W ZABURZENIACH KOMUNIKACJI I MOWY.
-
11
Kwi 2015
Sobota
10:00-15:00
Test SON-R 2 1/2-7 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej małego dziecka.
-
11
Kwi 2015
Sobota
10:00-17:30
Zachowania seksualne dziecka. Granica normy rozwojowej