15 Marzec
-
-
OCENA EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA "SPRAWDŹ, JAK SIĘ POROZUMIEWAM" - III i IV stopień
-
14
Mar 2015
Sobota
09:00-17:15
Techniki poznawczo-behawioralne w leczeniu zaburzeń eksternalizacynych.
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
16 Marzec
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
08:00-17:00
Seminarium Naukowe z Warsztatami-Bydgoszcz
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
10:00-18:00
Mnemotechniczny trening ortograficzny dla uczniów z dysleksją i ADHD
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
17 Marzec
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
08:00-17:00
Seminarium Naukowe z Warsztatami-Bydgoszcz
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
18 Marzec
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
08:00-17:00
Seminarium Naukowe z Warsztatami-Bydgoszcz
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
19 Marzec
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
08:00-17:00
Seminarium Naukowe z Warsztatami-Bydgoszcz
-
19
Mar 2015
Czwartek
10:00-13:00
Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
20 Marzec
-
16
Mar 2015
Poniedziałek
08:00-17:00
Seminarium Naukowe z Warsztatami-Bydgoszcz
-
20
Mar 2015
Piątek
09:00-16:15
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii - Moduł 1
-
19
Mar 2015
Czwartek
10:00-13:00
Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
-
20
Mar 2015
Piątek
16:00-18:00
Zachowania niepożądane u dzieci i młodzieży z autyzmem – skuteczne formy oddziaływań
21 Marzec
-
21
Mar 2015
Sobota
09:00-16:00
DIAGNOZA I TERAPIA CAŁOŚCIOWYCH ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA
-
21
Mar 2015
Sobota
09:00-13:30
AAC – WSPOMAGAJĄCE I ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ – poziom podstawowy
-
20
Mar 2015
Piątek
09:00-16:15
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii - Moduł 1
-
21
Mar 2015
Sobota
09:00-16:00
Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy część I
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-17:00
Diagnoza neurologopedyczna [na bazie funkcji kory mózgowej, specjalistycznych badań klinicznych, testów oraz kwestionariuszy]
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-18:00
Doskonalenie techniki czytania u dzieci i dorosłych - szkolenie dla pedagogów
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-17:00
II Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna "Skuteczne narzędzia i metody terapeutyczne w pracy nad zaburzeniami mowy u dzieci i młodzieży
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-15:00
Nadwrażliwości pokarmowe i zaburzenia mikroflory jelitowej w zaburzeniach autystycznych
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-15:30
Szkolenie II stopnia metody werbo-tonalnej
-
21
Mar 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 2 1/2-7 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej małego dziecka.
-
21
Lut 2015
Sobota
10:00-16:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
-
20
Mar 2015
Piątek
16:00-18:00
Zachowania niepożądane u dzieci i młodzieży z autyzmem – skuteczne formy oddziaływań