LZ(4)

Logopedyczne zabawy. Część III – ś, ź, ć, dź

Typ: Program komputerowy
Licencja: 1-stanowiskowa
120,00 zł

Cena sprzedaży netto: 97,56 zł
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania.

Opis

Opisy gier zawartych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

CO NIE PASUJE – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

NUREK
– jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu „nurka” po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.


Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- CD-ROM
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows

EKRAN POCZĄTKOWY

 PODPISZ I POWIEDZ

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ

CO NIE PASUJE

 NUREK

 NAGRAJ I ODTWÓRZ

   
Wróć do: Terapia ś, ź, ć, dź