04 Październik
-
3
Paź 2020
Sobota
08:00-15:00
Mózgowe uszkodzenia widzenia i trudności wzrokowe uwarunkowane nieprawidłowym funkcjonowaniem układu nerwowego w fizjoterapii i rehabilitacji wzroku
-
4
Paź 2020
Niedziela
09:00-17:00
-
4
Paź 2020
Niedziela
09:00-14:00
KORP - PROGRAMY TERAPII - modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy Kartami Oceny Rozwoju Psychoruchowego.
-
4
Paź 2020
Niedziela
10:00-15:00
AWERSJE POKARMOWE U DZIECI
06 Październik
-
6
Paź 2020
Wtorek
15:30-18:30
Współpraca nauczyciela z rodzicami dziecka o specjalnych potrzebach – wspólne ścieżki, jak je odnaleźć?
08 Październik
-
8
Paź 2020
Czwartek
15:30-18:30
Jak pracować z dzieckiem/uczniem z afazją?
09 Październik
-
9
Paź 2020
Piątek
16:00-16:00
Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych
10 Październik
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-15:00
TECHNIKI PLASTYCZNE W TERAPII RĘKI DZIECI I OSÓB DOROSŁYCH
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-14:00
Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób dorosłych chorych neurologicznie
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-16:45
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-15:30
Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-13:00
Rozwój myślenia matematycznego z wykorzystaniem klocków NUMICON
-
10
Paź 2020
Sobota
09:00-14:00
Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
-
10
Paź 2020
Sobota
10:00-14:00
Choroba Alzheimera. Co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie podjąć kroki w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii
-
9
Paź 2020
Piątek
16:00-16:00
Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych