SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

21.01.2018 - 27.01.2018
21 Styczeń
  • 21
    Sty 2018
    Niedziela
    08:00-12:00
    Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)
  • 20
    Sty 2018
    Sobota
    09:00-15:00
    Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce –Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP
  • 21
    Sty 2018
    Niedziela
    10:00-14:00
    Podstawy karmienia terapeutycznego
  • 20
    Sty 2018
    Sobota
    10:00-14:00
    Podstawy ortodoncji dla logopedów. Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych w logopedycznej praktyce.
26 Styczeń
  • 26
    Sty 2018
    Piątek
    08:00-17:00
    Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym
  • 26
    Sty 2018
    Piątek
    16:00-20:00
    TERAPIA I EDUKACJA DZIECKA Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
27 Styczeń
  • 26
    Sty 2018
    Piątek
    08:00-17:00
    Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym
  • 27
    Sty 2018
    Sobota
    09:00-16:00
    Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
  • 27
    Sty 2018
    Sobota
    09:00-17:00
    Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • 27
    Sty 2018
    Sobota
    09:00-16:00
    Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) – część 1
  • 27
    Sty 2018
    Sobota
    09:00-
    VII Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa NKLiA
  • 27
    Sty 2018
    Sobota
    10:00-17:00
    Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.