17 Maj
-
16
Maj 2015
Sobota
08:00-17:00
ELEMENTY METODY WERBO-TONALNEJ
-
16
Maj 2015
Sobota
09:00-23:59
Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy - część III
-
17
Maj 2015
Niedziela
10:00-15:00
Dzieci z zespołem Aspergera - jak je rozumieć, jak pomóc im prawidłowo funkcjonować w szkole, jak wspomagać ich rozwój społeczny, jak sobie z nimi radzić?
-
15
Maj 2015
Piątek
10:00-17:00
18 Maj
-
18
Maj 2015
Poniedziałek
10:00-18:00
Trening Umiejętności Wychowawczych
22 Maj
-
22
Maj 2015
Piątek
09:00-11:45
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy.
-
22
Maj 2015
Piątek
10:00-15:00
SOCJOTERAPIA W NURCIE POZNAWCZO-BEHAWIORALNYM. Program korekcji zachowań dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i ADHD - scenariusze zajęć grupowych, elementy TZA.
-
22
Maj 2015
Piątek
15:00-20:00
Metoda Krakowska w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych – warsztat praktyczny
23 Maj
-
23
Maj 2015
Sobota
08:00-17:00
Nowoczesne metody i techniki terapeutyczne
-
22
Maj 2015
Piątek
09:00-11:45
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy.
-
23
Maj 2015
Sobota
10:00-16:00
Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne
-
23
Maj 2015
Sobota
10:00-18:00
KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
23
Maj 2015
Sobota
10:00-15:00
Metody wywoływania głosek
-
22
Maj 2015
Piątek
10:00-15:00
SOCJOTERAPIA W NURCIE POZNAWCZO-BEHAWIORALNYM. Program korekcji zachowań dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i ADHD - scenariusze zajęć grupowych, elementy TZA.
-
23
Maj 2015
Sobota
10:00-15:00
Sposoby i metody nauki czytania i usprawniania czytania
-
23
Maj 2015
Sobota
10:00-15:00
Test SON-R 5 1/2-17 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej.
-
23
Maj 2015
Sobota
12:30-13:00
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE MODUŁ II: Wczesne zaburzenia funkcji oralnych /pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/ u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego.