SZKOLENIA KOMLOGO
korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.  
Poniedziałek, 6.12.2021, 08:00 - 14:30
Odsłon : 680  

Temat:

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.

Prowadzący:

mgr Elżbieta Bogacz, mgr Anna Bogacz-Rybczak

Forma:

online

Termin:

6.12.2021 r. (poniedziałek)

Godziny zajęć:

8.00-14.30 (8 godzin dydaktycznych)

Miejsce:

----

Cena:

350,00 zł

Organizator:

Wydawnictwo Komlogo, ul. Pszenna 2, 44-109 Gliwice,

www: www.komlogo.pl, e-mail: info@komlogo.pl,

tel.: 32 233 54 71, 504 245 737

Rejestracja:

przejdź do rejestracji BRAK MIEJSC

Regulamin:

czytaj regulamin

UWAGA!
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zabronione jest nagrywanie szkoleń online.
Równocześnie bardzo prosimy o uczestniczenie w szkoleniach z włączonymi kamerami.

 Prowadzący:

  • mgr Elżbieta Bogacz – psycholog i neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi od wieku niemowlęcego do wieku młodszego szkolnego z różnorodnymi zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnościami. Zajmuje się diagnozą rozwoju psychoruchowego i mowy dzieci oraz konstruowaniem programów terapeutycznych. Pracuje w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej Gliwickiego Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego oraz w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej dla Dzieci w Gliwicach. Prowadzi także zajęcia na uczelniach wyższych z zakresu psychologii i neurologopedii. Jest autorką publikacji i wystąpień na temat diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju.
  • mgr Anna Bogacz-Rybczak: psycholog, specjalista terapii pedagogicznej, rewalidacji i wczesnego wspomagania rozwoju. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami rozwoju, w tym zaburzeniami zachowania i emocji oraz niepełnosprawnościami. Pracuje w zespole szkół z oddziałami integracyjnymi w Gliwicach.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie adresowane jest dla pedagogów, psychologów, logopedów, wychowawców i nauczycieli, a także innych specjalistów, którzy chcą dokonać kompleksowej oceny rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia.

Test Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP składa się z:
 - materiału merytorycznego,
 - pomocy diagnostycznych,
 - rocznej licencji na program komputerowy KomKod z modułem KORP.
Test Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP można zakupić po ukończeniu szkolenia. Więcej informacji - tutaj ...
Moduł KORP dostępny jest w programie KomKOD. Dostępna jest tylko wersja na system operacyjny WINDOWS (wersja: 7, 8, 8.1, 10).
Więcej informacji na temat programu KomKOD można znaleźć w instrukcji do programu dostępnej tutaj...

Tematyka:

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP są standaryzowanym i normalizowanym narzędziem diagnostycznym o charakterze inwentarza rozwojowego, które pozwala w prosty i przejrzysty sposób dokonać diagnozy rozwoju dziecka oceniając wszystkie ważne sfery i aspekty rozwoju (sferę ruchową, motorykę precyzyjną i lateralizację, spostrzeganie i koordynację wzrokowo-ruchową, komunikowanie się i mowę, sferę emocjonalno-społeczną, funkcje behawioralne oraz wiedzę i umiejętności uczenia się). Za pomocą testu można ocenić etap rozwojowy, na którym znajduje się dziecko, określić sfery prawidłowego i słabszego rozwoju, a także wykryć opóźnienia, dysharmonie i nieprawidłowości w rozwoju.

KORP składa się z dwóch części – materiału merytorycznego w postaci różnorodnych kart diagnostycznych i instrukcji szczegółowej badania, w której znajduje się szczegółowy opis przeprowadzania prób diagnostycznych wraz z kryterium ich oceny, a także z autorskiego zestawu pomocy do diagnozy.

Program szkolenia:

  1. Założenia teoretyczne i metodologiczne w konstrukcji narzędzia KORP.
  2. Charakterystyka narzędzia – materiał merytoryczny oraz pomoce.
  3. Warunki przeprowadzania badania.
  4. Procedury badania – podstawowa oraz poprzedzająca (pretestowa).
  5. Analiza indywidualnego przypadku – materiał filmowy przedstawiający badanie dziecka wraz z analizą wyników.
  6. Czas i częstość badania.
  7. Propozycja wywiadu rozwojowo-środowiskowego.
  8. Kryteria obserwacji zachowania i oceny zjawisk jakościowych w rozwoju.
  9. Formułowanie wniosków diagnostycznych i wyznaczanie kierunków terapii.
  10. Komputerowy System Zarządzania Dokumentacją KomKod.

---------------------

#KORP;XI-XII;2021

 

Miejsce online
Kontakt e-mail: info@komlogo.pl, tel.: 32 233 54 71, 504 245 737