Kalendarz wydarzeń

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych  
Niedziela, 11.10.2020, 09:00 - 15:30
Odsłon : 26  

 

Temat:

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Prowadzący:

dr n. hum. Marzena Machoś - logopeda, specjalistka wczesnej logopedii klinicznej. Jest autorką licznych artykułów, Kart Diagnozy Neurologopedycznej Niemowlęcia, programu stymulacji komunikacji dla małych dzieci, autorką pierwszego polskojęzycznego programu z zakresu dogoterapii i komunikacji. Wykładowca przedmiotów logopedycznych na kilku polskich uczelniach.

Forma:

szkolenie

Czas trwania:

11 października 2020

Godziny zajęć:

09:00 – 15:30 (8h dydaktycznych)

Miejsce :

Białystok

Cena:

I pula: w dniach: 30.01-29.02: 460 zł
(przedsprzedaż* uwaga: czas może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania puli dostępnych miejsc)
II pula:
w dniach: 01.03-30.06: 500 zł
(przedsprzedaż* uwaga: w przypadku szybkiej wyprzedaży miejsc zastrzegamy sobie prawo nie uruchomienia puli II)
III pula:
w dniach 01.07-11.10: 530 zł
(cena standardowa* uwaga: w przypadku szybkiej wyprzedaży miejsc zastrzegamy sobie prawo nie uruchomienia puli III)

Warunkiem skorzystania z promocji jest dokonanie rezerwacji na stronie www.instytutlogopedyczny.pl w czasie trwania promocji oraz uiszczenie zaliczki w wymaganym terminie (3 dni od momentu zapisu).

Organizator:

Instytut Edukacji Logopedycznej

www.instytutlogopedyczny.pl

biuro@instytutlogopedyczny.pl

tel. 505 255 435

Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Logopedzi, studenci logopedii

Cel szkolenia:
Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie: rozwój umiejętności poznawczych 1 do 12 miesiąca życia a praca ze starszym dzieckiem niemówiącym. Specyfika terapii pacjenta z deficytami w zakresie bazowych umiejętności komunikacyjnych.

2. Po co baza? Rola czynności prymarnych i bazowych umiejętności poznawczych w rozwoju mowy
3. Budowanie kontaktu wzrokowego
A. I. Lovaas
B. J. Cieszyńska
C. Propozycje autorskie (konkretne strategie):
D. Gradacja w budowaniu kontaktu wzrokowego (punkt, ruch, oko za ręką)
4. Bazowy trening słuchowy:
A. Nauka reagowania na dźwięk
B. Podążanie za źródłem dźwięku
C. Identyfikacja źródła dźwięku
D. Pamięć słuchowa
5. Nauka budowania wspólnego pola uwagi
6. Oko-ręka a mowa
7. Gest wskazywania palcem, a budowanie rozumienia
8. Pamięć słuchowa, pamięć ruchowa, pamięć wzrokowa
9. Nauka imitacji (od ruchu ręki do ruchu języka)

Miejsce Bialystok
Kontakt email: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel.: 505 255 435
Na szkolenie można uzyskać do 80% dofinansowania przez Bazę Usług Rozwojowych.