SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.  
Niedziela, 23.08.2020, 10:00 - 15:00
Odsłon : 108  

Temat

Kiedy dziecko przedszkolne nie mówi? - Współczesne strategie diagnostyczno-terapeutyczne okiem praktyka.

Prowadzący:

mgr Katarzyna Szłapa - logopeda, neurologopeda, neurobiolog, terapeuta pedagogiczny; od 20 lat zajmuje się terapią logopedyczną i pedagogiczną dzieci i dorosłych. Ukończyła ponad 40 szkoleń i kursów, uczestniczyła w konferencjach i seminariach. Autorka i współautorka blisko 40 publikacji: książek, pomocy dydaktycznych z zakresu diagnostyki i terapii logopedycznej takich jak: „Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłych”, „Myślę, Mówię, Opowiadam- Materiały do ćwiczeń dla osób z afazją oraz do ogólnej terapii i profilaktyki logopedycznej”, „Krok po kroku jak rozwijać mowę dziecka.” Wielokrotnie prowadziła szkolenia dla terapeutów, logopedów i nauczycieli. Na co dzień pracuje z dziećmi z dyslalią ,afazją, spektrum autyzmu, opóźnionym rozwojem mowy. Niezmiennie od ponad dwudziestu lat praca jest jej wielką pasją, szczególnie poznawanie nowych metod terapeutycznych.

Forma:

szkolenie

Termin:

23.08.2020 r.

Godziny zajęć:

10:00-16:00 (8h dydaktycznych)

Miejsce :

Rzeszów

Cena:

390 zł

PROMOCJA! Dla pierwszych dziesięciu osób koszt szkolenia wynosi 340 zł!* (promocja trwa do 26 marca br.)

*Warunkiem skorzystania z promocji jest dokonanie rezerwacji na stronie www.instytutlogopedyczny.pl w czasie trwania promocji oraz uiszczenie zaliczki w wymaganym terminie (3 dni od momentu zapisu) - decyduje data zaksięgowania wpłaty.

Organizator:

Instytut Edukacji Logopedycznej

www.instytutlogopedyczny.pl

biuro@instytutlogopedyczny.pl

tel. 505 255 435

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

logopedzi, studenci logopedii

1. Uczestnicy poznają współczesne rozwiązania, formy i metody pracy w przypadku terapii opóźnień lub zaburzeń mowy i komunikacji dziecka w wieku przedszkolnym.  Omówiona będzie wieloaspektowość diagnostyki, stosowane narzędzia diagnostyczne, trudności terminologiczne. Dodatkowo będą omawiane różne rozwiązania niekonwencjonalne i wspomagające terapię.
2. Uczestnicy poznają  procedury i tryb postępowania w celu otrzymania przez rodziców orzeczenia i co za tym idzie WWR czy KS. Omówiona będzie współpraca i potrzeba kompleksowej opieki ( rodzice, nauczyciele, specjaliści) nad dzieckiem z trudnościami komunikacyjnymi.

Program szkolenia:

1. Rozwój mowy dziecka  -norma i symptomy niepokojące.
2.Opóźniony rozwój mowy, a afazja dziecięca, niepełnosprawność umysłowa, choroby neurologiczne, zaburzenia słuchu, spektrum autyzmu.
3. Wieloaspektowość diagnostyki:
- obserwacja,
- badanie logopedyczne i ocena funkcji pokarmowych,
- wywiad,
- analiza dokumentacji.
4.Trudności diagnostyczne, aktualne narzędzia diagnostyczne.
5. Informacje praktyczne dotyczące procedury przyznawania WWR, KS.
6. Postępowanie terapeutyczne:
- omówienie poszczególnych metod i ich zastosowanie w terapii zaburzeń mowy i komunikacji dzieci przedszkolnych,
- nowe trendy terapeutyczne w Polsce i na świecie,
- techniki wspierające i metody niekonwencjonalne - własne obserwacje,
- kompleksowa terapia - znaczenie współpracy logopedy z nauczycielami placówki i innymi specjalistami,
- współpraca z rodziną - wskazówki, zalecenia i przykłady zabaw,
- studia przypadków - analiza i dyskusja.

 

 
 
Zapisy na szkolenie:
Miejsce Rzeszów
Kontakt e-mail: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel.: 505 255 435
Na szkolenie można uzyskać do 80% dofinansowania przez Bazę Usług Rozwojowych.