SZKOLENIA KOMLOGO
korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1 m.ż. do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.  
Sobota, 11.07.2020, 09:00 - 16:00
Odsłon : 458  

Temat:

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1 m.ż. do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.

Prowadzący:

mgr Elżbieta Bogacz, mgr Anna Bogacz-Rybczak

Forma:

szkolenie

Termin:

11.07.2020r.

Godziny zajęć:

9.00-16.00 (8 godzin dydaktycznych)

Miejsce:

ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji

44-102 Gliwice, ul. Grottgera 46-50

Cena:

350zł

Cena obejmuje udział w zajęciach teoretycznych i praktycznych, materiały szkoleniowe oraz napoje i przekąski.

Organizator rezerwuje również miejsca dla uczestników w pobliskiej restauracji Di Vino – wybór dań a’la carte

Organizator:

ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji

44-101 Gliwice, ul. Grottgera 46-50

www.anytimebs.pl

facebook.com/Anytime-Centrum-Diagnozy-Terapii-i-Rehabilitacji

Rejestracja:

e-mail: b.smolnik@anytimebs.pl

tel.: 609 99 10 10

Regulamin szkoleń i wszystkie potrzebne informacje związane z organizacją zostaną przesłane do zarejestrowanych uczestników na ich adresy e-mailowe.

 

Prowadzący:

mgr Elżbieta Bogacz – psycholog i neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi od wieku niemowlęcego do wieku młodszego szkolnego z różnorodnymi zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnościami. Zajmuje się diagnozą rozwoju psychoruchowego i mowy dzieci oraz konstruowaniem programów terapeutycznych. Pracuje w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej Gliwickiego Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego, w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej dla Dzieci w Gliwicach oraz w ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji w Gliwicach. Prowadzi także zajęcia na uczelniach wyższych z zakresu psychologii i neurologopedii. Jest autorką publikacji i wystąpień na temat diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju.

mgr Anna Bogacz-Rybczak - psycholog, specjalista terapii pedagogicznej, rewalidacji i wczesnego wspomagania rozwoju. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami rozwoju, w tym zaburzeniami zachowania i emocji oraz niepełnosprawnościami. Pracuje w zespole szkół z oddziałami integracyjnymi w Gliwicach oraz w ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji w Gliwicach.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie adresowane jest dla pedagogów, psychologów, logopedów, wychowawców i nauczycieli, a także innych specjalistów, którzy chcą dokonać kompleksowej oceny rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia.

Tematyka:

Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP są standaryzowanym i normalizowanym narzędziem diagnostycznym o charakterze inwentarza rozwojowego, które pozwala w prosty i przejrzysty sposób dokonać diagnozy rozwoju dziecka oceniając wszystkie ważne sfery i aspekty rozwoju (sferę ruchową, motorykę precyzyjną i lateralizację, spostrzeganie i koordynację wzrokowo-ruchową, komunikowanie się i mowę, sferę emocjonalno-społeczną, funkcje behawioralne oraz wiedzę i umiejętności uczenia się). Za pomocą testu można ocenić etap rozwojowy, na którym znajduje się dziecko, określić sfery prawidłowego i słabszego rozwoju, a także wykryć opóźnienia, dysharmonie i nieprawidłowości w rozwoju.

KORP składa się z dwóch części – materiału merytorycznego w postaci różnorodnych kart diagnostycznych i instrukcji szczegółowej badania, w której znajduje się szczegółowy opis przeprowadzania prób diagnostycznych wraz z kryterium ich oceny, a także z autorskiego zestawu pomocy do diagnozy.

Program szkolenia:

  1. Założenia teoretyczne i metodologiczne w konstrukcji narzędzia KORP.
  2. Charakterystyka narzędzia – materiał merytoryczny oraz pomoce.
  3. Warunki przeprowadzania badania.
  4. Procedury badania – podstawowa oraz poprzedzająca (pretestowa).
  5. Analiza indywidualnego przypadku – materiał filmowy przedstawiający badanie dziecka wraz z analizą wyników.
  6. Czas i częstość badania.
  7. Propozycja wywiadu rozwojowo-środowiskowego.
  8. Kryteria obserwacji zachowania i oceny zjawisk jakościowych w rozwoju.
  9. Formułowanie wniosków diagnostycznych i wyznaczanie kierunków terapii.
  10. Komputerowy System Zarządzania Dokumentacją KomKod.
  11. Rozdanie certyfikatów.

 

#KORP

Miejsce Gliwice
Kontakt e-mail: b.smolnik@anytimebs.pl tel.: 609 99 10 10