Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1 m.ż. do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci. | |||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Prowadzący: mgr Elżbieta Bogacz – psycholog i neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi od wieku niemowlęcego do wieku młodszego szkolnego z różnorodnymi zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnościami. Zajmuje się diagnozą rozwoju psychoruchowego i mowy dzieci oraz konstruowaniem programów terapeutycznych. Pracuje w Ośrodku Rehabilitacji Dziennej Gliwickiego Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego, w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej dla Dzieci w Gliwicach oraz w ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji w Gliwicach. Prowadzi także zajęcia na uczelniach wyższych z zakresu psychologii i neurologopedii. Jest autorką publikacji i wystąpień na temat diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju. mgr Anna Bogacz-Rybczak - psycholog, specjalista terapii pedagogicznej, rewalidacji i wczesnego wspomagania rozwoju. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami rozwoju, w tym zaburzeniami zachowania i emocji oraz niepełnosprawnościami. Pracuje w zespole szkół z oddziałami integracyjnymi w Gliwicach oraz w ANYTIME Centrum Diagnozy Terapii i Rehabilitacji w Gliwicach. Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Szkolenie adresowane jest dla pedagogów, psychologów, logopedów, wychowawców i nauczycieli, a także innych specjalistów, którzy chcą dokonać kompleksowej oceny rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia. Tematyka: Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP są standaryzowanym i normalizowanym narzędziem diagnostycznym o charakterze inwentarza rozwojowego, które pozwala w prosty i przejrzysty sposób dokonać diagnozy rozwoju dziecka oceniając wszystkie ważne sfery i aspekty rozwoju (sferę ruchową, motorykę precyzyjną i lateralizację, spostrzeganie i koordynację wzrokowo-ruchową, komunikowanie się i mowę, sferę emocjonalno-społeczną, funkcje behawioralne oraz wiedzę i umiejętności uczenia się). Za pomocą testu można ocenić etap rozwojowy, na którym znajduje się dziecko, określić sfery prawidłowego i słabszego rozwoju, a także wykryć opóźnienia, dysharmonie i nieprawidłowości w rozwoju. KORP składa się z dwóch części – materiału merytorycznego w postaci różnorodnych kart diagnostycznych i instrukcji szczegółowej badania, w której znajduje się szczegółowy opis przeprowadzania prób diagnostycznych wraz z kryterium ich oceny, a także z autorskiego zestawu pomocy do diagnozy. Program szkolenia:
#KORP |
|||||||||||||||||||||
Miejsce Gliwice | |||||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: b.smolnik@anytimebs.pl tel.: 609 99 10 10 | |||||||||||||||||||||