SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Jak pracować z dzieckiem/uczniem z afazją?  
Środa, 4.03.2020, 15:30 - 19:30
Odsłon : 134  

 Temat:

Jak pracować z dzieckiem/uczniem z afazją?

Prowadzący:

mgr Małgorzata Rucka

Forma:

szkolenie

Termin:

04.03.2020

Godziny zajęć:

15.30-19.30 [środa]

Miejsce :

Węgrzce koło Krakowa,  ul. Warszawska 15

Cena:

120 zł

Organizator:

Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli PERFECTUS

www.perfectus.edu.pl

szkolenia@perfectus.edu.pl

604 705 942

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Adresaci:

nauczyciele, psycholodzy, pedagodzy, logopedzi

Cele:

  • Poznanie patomechanizmów afazji
  • Zapoznanie ze specyfiką pracy z dziećmi z afazją – funkcjonowanie ucznia z afazją w szkole, sposoby komunikowania się z nim oraz oceniania
  • Poznanie zasad terapii – odbudowywanie sytemu komunikacji werbalnej i pisemnej

Prowadząca: mgr Małgorzata Rucka – pedagog, logopeda, neurologopeda (specjalizacja neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w PPP Polskiego Towarzystwa Dysleksji, MDK Fort 49 „Krzesławice”, Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej, Krakowskiej Szkole Teatralnej i Filmowej, PPP nr 4 w Krakowie, z którą jest nadal związana zawodowo

Treści szkoleniowe:

  1. Afazja – przyczyny, objawy, konsekwencje
  2. Diagnoza różnicowa – afazja, SLI, dysleksja
  3. Zadania wspomagające pracę z dziećmi z afazją – obszary sprawności językowych i ich specyfika w obrazie afazji
  4. Warsztaty usprawniające komunikację językową ucznia z afazją
  5. Dostosowanie wymagań edukacyjnych ucznia z afazją – funkcjonowanie na lekcji i ocenianie; dostosowania egzaminacyjne
Miejsce Węgrzce koło Krakowa, ul. Warszawska 15
Kontakt e-mail: szkolenia@perfectus.edu.pl, tel.: 604 705 942
Placówka posiada akredytację Małopolskiego Kuratora Oświaty.