Skuteczna terapia afazji rozwojowej (dziecięcej) i zaburzeń przetwarzania słuchowego APD. Praktyczne Warsztaty dwa w jednym. | |||||||
|
|||||||
Skuteczna terapia afazji rozwojowej (dziecięcej) i zaburzeń przetwarzania słuchowego APD. Praktyczne Warsztaty dwa w jednym. TERMIN: 10 stycznia 2020 r. (piątek) 15.00-20.00 TEMAT: Skuteczna terapia afazji rozwojowej (dziecięcej) i zaburzeń przetwarzania słuchowego APD. Praktyczne warsztaty dwa w jednym. Prowadzący: mgr Marianna Głębocka-Czarniecka- (Viki Emili Elli) Jestem neurologopedą i surdopedagogiem oraz terapeutą ręki, instruktorem jogi śmiechu, terapeutą Metody Krakowskiej®, providerem Neuroflow®, felinoterapeutą (z miłości do kotów) oraz trenerem online, oraz certyfikowanym praktykiem Soul Body Fusion ®. Aktualnie zgłębiam tajniki Recall Healing- biologii totalnej pod okiem Gilberta Renaud. Jestem autorką publikacji dla dzieci p.t. Radości i smutki kota Feliksa, Piesek i przyjaciele, Co je Ala?, Co pije Kuba?, Filmowatyk, widełek i inne słowotwory. Z publikacjami można zapoznać się edulogmed.pl Forma: warsztaty praktyczne Godziny zajęć: 15.00-20.00 Miejsce: Jastrzębie-Zdrój, ul Podmiejska 6 Cena: 345 złotych do 30 listopada 2019 r. 390 zł do 30 grudnia 2019 r. 440 zł po 30 grudnia 2019 r. W cenie: dwa warsztaty (afazja i APD), materiały, poczęstunek, zaświadczenie Liczba miejsc: 6 Organizator: Poradnia neurolgopedyczna. EDULOGMED Kontakt: Marianna Głębocka-Czarniecka tel. 505 943 321, zapisy e-mailem : E-mail: gcmarianna@gmail.com do 2 stycznia 2020 r. Dla kogo przeznaczone jest szkolenie: Dla specjalistów: logopedów, neurologopedów, pedagogów, psychologów, specjalistów wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju, nauczycieli, psychoterapeutów, fizjoterapeutów. Jest to warsztat praktyczny, podczas którego będziemy ćwiczyć umiejętność programowania zajęć z dzieckiem z afazją i APD. Podczas warsztatu wykorzystane zostaną filmy prezentujące elementy terapii. Program:
Moduł I: Jak pracuje mózg. Specjalizacja lewej i prawej półkuli. Dominacja półkul, lateralizacja czym jest tak naprawdę i co oznacza. Lewooczność, lewouszność a trudności w nabywaniu mowy i języka. Moduł II: Funkcje przygotowujące umiejętność rozumienia i nadawania mowy. Ćwiczenia praktyczne w zakresie pamięci symultanicznej i sekwencyjnej, ćwiczenie funkcji wzrokowych i słuchowych. Ćwiczenie linearności, lewej półkuli. Krok po kroku. Moduł III: Jak słyszymy i przetwarzamy dźwięki. Etapy rozwoju słyszenia, etapy rozwoju pamięci słuchowej. Omówienie wyższych funkcji słuchowych. Diagnoza specjalistyczna w gabinecie. Diagnoza różnicowa: afazja, dysleksja. Moduł IV: Ćwiczenia dźwięków niewerbalnych Ćwiczenie lokalizacji, wysokości, długości, natężenia dźwięków, reakcja na dźwięki Moduł V Ćwiczenia dźwięków werbalnych Ćwiczenia pamięci słuchowej, słuchu fonemowego, sekwencji słuchowych, analiza i synteza słuchowa, ćwiczenia rozumienia mowy w obecności sygnałów zakłócających, ćwiczenia wykorzystania prozodycznych cech mowy, dekodowanie fonetyczne, Moduł VI Programy słuchowe i terapeutyczne Tworzenie programów terapeutycznych dla dzieci z CAPD, prezentacja pomocy własnych i nie tylko, które wspomagają rozwój wyższych funkcji słuchowych. Omówienie i zaprezentowanie ATS Neuroflow®.
Moduł VII Ćwiczenia językowe wspomagające mówienie, czytanie, pisanie. Ćwiczenia praktyczne w zakresie rozwijania umiejętności czytania ze zrozumieniem. Moduł VIII Praca z dzieckiem afatycznym i APD w wieku przedszkolnym i szkolnym konstruowanie programów terapeutycznych. Filmy instruktarzowe
Serdecznie zapraszam Marianna Głębocka-Czarniecka |
|||||||
Miejsce Jastrzębie-Zdrój | |||||||
Kontakt e-mail: gcmarianna@gmail.com, tel. 505 943 321 | |||||||