Masaż logopedyczny dla zaawansowanych - podejście praktyczne (moduł II). | |||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Prowadzący: Aleksandra Kaczyńska Aleksandra Kaczyńska - Pedagog specjalny, surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, logopeda, neurologopeda, protetyk słuchu, terapeuta ręki. Założycielka Centrum Terapeutycznego i Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Pułtusku. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im.M.Grzegorzewskiej w Warszawie, Uniwersytet SWPS, Policealne Studium Medyczne w Warszawie. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym, surdopedagogiem, terapeutą pedagogicznym, protetykiem słuchu, logopedą, a przede wszystkim neurologopedą. Dodatkowo ukończyła wiele kursów i szkoleń kwalifikacyjnych, dzięki czemu jest certyfikowanym terapeutą ręki, terapeutą widzenia, terapeutą taktylnym, diagnostą w zakresie dysleksji i trudności w uczeniu się, trenerem umiejętności społecznych, specjalistą od Alternatywnych i Wspomagających Metod Komunikacji, nauczycielem symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki czytania, diagnostą pedagogicznym w zakresie Centralnych Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego (CAPD), diagnostą Profilem Psychoedukacyjnym Schoplera PEP-R, trenerem umiejętności karmienia. Program szkolenia:
- głaskanie, - rozcieranie, - wibracja, - ugniatanie.
Płatność Przy zapisie on-line konieczna wpłata 100 zł zaliczki w ciągu 4 dni kalendarzowych (można całość) na konto: Bank Pekao 35 1240 1763 1111 0010 4494 3025, co jest gwarancją utrzymania miejsca na liście. Tytuł przelewu: MASAŻ II moduł + imię i nazwisko Reszta wpłaty na to samo konto do 22.11.19. Brak pełnej wpłaty do tego terminu skutkuje przesunięciem na listę rezerwową. Dotrzymanie terminów płatności przez Uczestników, jest równoznaczne z dotrzymaniem Naszych zobowiązań wobec Prowadzących. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest ukończenie - Masażu logopedycznego od podstaw (moduł I).
|
|||||||||||||||||||||
Miejsce Poznań | |||||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: info@mega-szkolenia.pl, megaszkolenia@wp.pl, tel.: 506 171 767 | |||||||||||||||||||||