TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE |
|
|
|
Od Piątek, 4.10.2019 - 15:00
Do Niedziela, 17.11.2019 - 16:00
|
|
Odsłon : 5249 |
|
|
Temat:
|
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
|
Prowadzący:
|
Beata Ignaczewska
|
Forma:
|
Szkolenie
|
Termin:
|
04. – 06.10.2019 i 15. – 17.11.2019
|
Godziny zajęć:
|
15.00-19.30 [piątek]
9.00-17.30 [sobota]
9.00-16.15 [niedziela]
|
Miejsce :
|
Katowice, ul. Bażantów, osiedle Bażantów
|
Cena:
|
1450zł
|
Organizator:
|
Fundacja In Corpore
adres: www.fundacjaincorpore.pl,
e-mail: kursy@fundacjaincorpore.pl,
telefon 882024648
|
|
|
Instruktor:
Beata Ignaczewska - jest certyfikowanym superwizorem Stosowanej Analizy Zachowania. Pracuje w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno - Wychowawczym dla Dzieci
i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku prowadzonym przez p. M .Rybicką . Jest również dyrektorem Centrum Terapii Behawioralnej. Na terenie całej Polski prowadzi konsultacje oraz szkolenia dotyczące problemów osób z autyzmem, z upośledzeniem umysłowym i z osobami z zachowaniami zakłócającymi proces nauki np. ADHD. Wykłada na Akademii Medycznej w Gdańsku dla lekarzy rezydentów. Jest autorką i współautorką publikacji dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem, prelegentem konferencji naukowych dotyczących tej temtyki. Z grupą specjalistów prowadzę w Gliwicach, w ramach CTB Punkt Wczesnej Interwencji, gdzie odbywa się systematyczna terapia dzieci z autyzmem oparta na zasadach Stosowanej Analizy Zachowania.
Szkolenie jest kierowane do:
psychologów,
pedagogów,
terapeutów,
logopedów ,
osób pracujących z uczniami o specjalnych potrzebach.
Treść szkolenia (45 godzin) :
Historia myśli behawioralnej i rozwój SAZ w Polsce
Cele Stosowanej Analizy Zachowania
Autyzm w terapii behawioralnej
Zasady etyczne w pracy z osobami ze spektrum autyzmu.
Metody i narzędzia do redukcji zachowań niepożądanych.
Analiza funkcjonalna zachowań niepożądanych.
Charakterystyka zachowań niepożądanych:
Motywowanie : budowanie gospodarki żetonowej oraz kontakty behawioralne
Praca nad zachowaniami trudnymi: działania proaktywne i reaktywne
Opracowanie programów do redukcji zachowań niepożądanych na wybranych przypadkach
Podstawowe techniki uczenia: plany aktywności i łańcuchy zachowań.
Uczenie izolowanych prób i uczenie incydentalne
Wprowadzenie do terapii dziecka z autyzmem: wczesna interwencja.
Metody i narzędzia do pracy nad budowaniem programów edukacyjnych
Podpowiedzi i ich wycofywanie
Kontrola bodźcowa
Zasady pisania programów edukacyjnych.
Nauka zachowań werbalnych u dzieci z autyzmem: skrypty
Nauka kształtowania zachowań społecznych u dziecka z autyzmem
|
Miejsce Katowice |
Kontakt M: kursy@fundacjaincorpore.pl; T: 882024648 |
|