NIE PATRZY, NIE SŁUCHA, NIE MÓWI. TRENING BAZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Do udziału w szkoleniu zapraszamy: Logopedów i neurologopedów, Fizjoterapeutów, Terapeutów zajęciowych, Lekarzy
Instruktor szkolenia: dr Marzena Machoś – logopeda, specjalistka wczesnej logopedii klinicznej.
Doktor Marzena Machoś jest zwolennikiem holistycznego podejścia do procesu terapii dziecka niemówiącego. Szkolenie prezentuję strategię wyrosłą na gruncie wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi z problemami w komunikowaniu się. Warsztatowa prezentacja budowania fundamentalnych zachowań komunikacyjnych u dziecka stanowi podejście eklektyczne, którego bazą jest normatywny rozwój funkcji poznawczych zdrowego dziecka. Niewątpliwą zaletą prezentowanego podejścia jest stosowanie w czasie terapii przedmiotów codziennego użytku. Dr Machoś jest autorką licznych artykułów, Kart Diagnozy Neurologopedycznej Niemowlęcia, programu stymulacji komunikacji dla małych dzieci, autorką pierwszego polskojęzycznego programu z zakresu dogoterapii i komunikacji, Kart obserwacji bazowych umiejętności komunikacyjnych i poradników Od zabawy do mówienia i Dla oczka i uszka, pierwsze dźwięki maluszka. Wykładowca na studiach podyplomowych na kilku uczelniach wyższych. Program:
Cel szkolenia: Jeśli pracujesz z dzieckiem niemówiącym, agresywnym, bez kontaktu, z dzieckiem z autyzmem, z alalią, z niepełnosprawnością intelektualną… jeśli nie wiesz, od czego zacząć, to szkolenie jest dla Ciebie. Nauczysz się, jak budować bazę, poznasz fundamentalne umiejętności niezbędne do komunikowania się i wprowadzisz porządek w postępowanie terapeutyczne. Poznasz konkretne strategie, ćwiczenia, dzięki czemu będziesz w stanie prowadzić terapię dzieci „trudnych”, tych które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w przerwach kawowych.
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Kraków | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: gabinet.klebuszek@gmail.com, tel.: 505-107-257 | |||||||||||||||||||