Jak czytać opinie psychologiczno-pedagogiczne, jak planować terapię dziecka z trudnościami szkolnymi. | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
ADRESACI SZKOLENIASzkolenie przeznaczone jest dla terapeutów pedagogicznych, psychologów, pedagogów, nauczycieli. CEL SZKOLENIA:Usystematyzowanie wiedzy na temat specyficznych trudnosci w uczeniu się. Zwiększenie kompetencji w zakresie realizowania zaleceń postdiagnostycznych opinii psychologiczno-pedagogicznych. PROGRAM SZKOLENIA:1. Dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyspraksja, dyskalkulia, Adhd - krótka analiza porównawcza. 2. Opinia psychologiczno-pedagogiczna - co powinna zawierać? 3. Jak rozumieć pojęcia zawarte w opiniach? - słownik pojęć - i co z tego wynika? 4. Planowanie terapii korekcyjno - kompensacyjnej. |
|||||||||||||||
Miejsce Warszawa | |||||||||||||||
Kontakt e-mail: b.kowalewska@cwro.edu.pl | |||||||||||||||