SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej  
Od Piątek, 15.03.2019 -  09:00
Do Sobota, 16.03.2019 - 15:00
Odsłon : 399  

 

 

Temat:

   Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej

Prowadzący:

 dr Teresa Kaczan

Forma:

szkolenie, 20 godzin dydaktycznych

Termin:

15-16 marca 2019

Godziny zajęć:

09.00-20.00 [piątek]  

08.00-15.00 [sobota]  

Miejsce:

Kraków

Cena:

670 zł

Organizator:

Gabinet Logopedyczny „Kłębuszek”

www.klebuszek.com.pl

e-mail: gabinet.klebuszek@gmail.com

505-107-257

  Oferta dla:

 - logopedów

 - fizjoterapeutów

 - pedagogów

 - lekarzy

Dr Teresa KACZAN

    dr nauk humanistycznych, logopeda, terapeuta SI, ergoterapeuta, terapeuta metody Castillo Moralesa; konsultant kliniczny na oddziałach neonatologicznych; pracuje z dziećmi z zaburzeniami w rozwoju, współpracuje z zespołami interdyscyplinarnie; odbyła staże za granicą; publikuje, pracuje naukowo na Wydziale Nauk o Zdrowiu na fizjoterapii i logopedii klinicznej oraz neurologopedii Uniwersytetu Medycznego

 

 Zarys programu:

Prawidłowy rozwój dziecka w pierwszym roku życia: czucie, kontrola posturalna

  1. Rozwój sensomotoryczny w okresie płodowym i jego rola.
  2. Ocena odruchów ważnych dla rozwoju psychofizycznego dziecka - odruch, czy funkcja.
  3. Rozwój dłoni-wypuszczanie, chwyt, przetwarzanie sensoryczne
  4. Patologia ustno – twarzowa w rożnych zespołach genetycznych, a pomoc w zakresie wczesnej interwencji
  5. Znaczenie ergoterapii w pediatrii, a rozwój niemowląt
  6. Nauka prawidłowego karmienia piersią i butelką – rola terapii ustno – twarzowej w zaburzeniach genetycznych i zespole wad wrodzonych.
  7. Koncepcja trójkąta – rozwój sensomotoryczny w pierwszym, drugim, trzecim i czwartym trymestrze.
  8. Neurofizjologia receptorów w terapii.
  9. Możliwości poprawy psychomotorycznej w pierwszym roku życia.
  10. Ćwiczenia do stymulacji oddechowych.
  11. Porażenie nerwu twarzowego u niemowląt , a możliwości terapeutyczne

12   Nauka jedzenia żucia i picia.

 Praca z pacjentem z zaburzeniami neurologicznymi pozwala na wykorzystanie technik fizjoterapeutycznych w oparciu o metody neurofizjologiczne. Przedstawia inne formy pomocy dla pacjenta niedostępne w polskiej logopedii, a jednocześnie stanowiące podstawę w pracy zarówno z dzieckiem, jak i dorosłym.

 Cena obejmuje materiały szkoleniowe oraz poczęstunek w przerwach kawowych.
 Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu. 

 W szkoleniu będą uczestniczyć dzieci, omówione zostaną przykłady prowadzonych z nimi ćwiczeń.

 

Uwagi:

  1. Należy zabrać ze sobą: duży ręcznik kąpielowy, rękawiczki kosmetyczne, strój sportowy, sól fizjologiczną (jedną ampułkę), lalkę do ćwiczeń – koniecznie, oraz karimaty i wygodny strój sportowy, krem, owoce suszone, smoczek na butelkę, paluszki solone.
  2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia po 01 marca nie będzie możliwy zwrot pieniędzy z uwagi na przekazanie ich prowadzącej zajęcia. Możliwe będzie jedynie wstawienie innej osoby na opłacone miejsce.

 

Miejsce Kraków
Kontakt e-mail: gabinet.klebuszek@gmail.com, tel.: 505-107-257