Dysleksja a nauczanie języków obcych | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczony jest kurs? Kurs oferuje zarówno teoretyczne podstawy wiedzy o dysleksji (m.in. objawy dysleksji na lekcjach języków obcych, metodyka nauczania, ocenianie i prawa uczniów dyslektycznych), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją. dr Katarzyna Bogdanowicz - doktor psychologii, a także absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Zdobyła Certificate of Proficiency in English (CPE) w Londynie. Posiada Certificate in English Teaching to Adults (CELTA), a także dyplom ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu terapii pedagogicznej. Ukończyła psychologię kliniczną w ramach studiów podyplomowych. Jest współautorką pierwszego na polskim rynku poradnika metodycznego dla nauczycieli języka angielskiego przygotowanego z myślą o nauczaniu osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania („Dyslexia in the English Classroom”), a także autorką książki pt. „Dysleksja a nauczanie języków obcych. Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją”. Swoje artykuły poświęcone problematyce dysleksji rozwojowej w kontekście nauczania języków obcych publikowała na łamach pism wydawanych przez takie wydawnictwa jak Oxford University Press, Charaktery, Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe i OPERON. Brała udział w kilku międzynarodowych projektach unijnych poświęconych problemowi pomocy osobom z dysleksją (m. in. w Focus Alpha Project, Grundtvig, Leonardo Include). Pełniła rolę konsultanta ds. dysleksji podczas powstawania podręczników wydawanych przez Oxford University Press i Nowa Era. RAMOWY PROGRAM KURSU: - Burza mózgów: Czy dysleksja istnieje? i inne trudne pytania. |
|||||||||||||||||||
Miejsce Katowice | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: kursy@fundacjaincorpore.pl | |||||||||||||||||||