Metody pracy z uczniami z trudnościami w nauce czytania i pisania | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? Adresatami kursu są nauczyciele, terapeuci, pedagodzy specjalni. Uczestnik pozna: elementy diagnozy poziomu umiejętności czytania i pisania oraz uwarunkowań tych procesów, sposoby indywidualizacji procesu nauczania dostosowanego do możliwości konkretnego ucznia, a także współczesne metody pracy z uczniem z trudnościami w czytaniu i pisaniu
dr Joanna Guzik-Iwińska Doktor nauk społecznych, pedagog specjalny, terapeuta z zakresu psychoedukacji, długoletni nauczyciel i wykładowca akademicki. Poza zagadnieniami związanym z resocjalizacją, zajmuje się procesem nabywania umiejętności czytania i pisania – jest autorką Metody Strukturalnej, polecanej szczególnie dla uczniów z deficytami rozwojowymi Program:
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Miechów | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: szkolenia@perfectus.edu.pl, tel.: 604 705 942 | |||||||||||||||||||