Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie II stopnia |
|
|
|
Od Sobota, 24.11.2018 - 08:00
Do Niedziela, 25.11.2018 - 17:00
|
|
Odsłon : 312 |
|
|
Temat:
|
Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie II stopnia
|
Prowadzący:
|
Artur Terpiłowski
|
Forma:
|
szkolenie
|
Termin:
|
24-25.11.2018 r.
|
Godziny zajęć:
|
10-17
10-15:30
|
Miejsce :
|
Warszawa, ul. Woronicza 15/100
|
Cena:
|
400 zł
Uwaga! Przy jednoczesnym zapisie na dwa stopnie koszt drugiego stopnia szkolenia wynosi 350 zł (całość wynosi wówczas 750 zł.)
|
Organizator:
|
Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
www.cwro.edu.pl
bkowalewska@cwro.edu.pl
22 847 95 41
|
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Szkolenie skierowane jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów , szkół ponad gimnazjalnych, nauczycieli wspomagających, rodziców dzieci z autyzmem oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tą problematyką, pracujących lub planujących pracę z osobami z autyzmem.
- Uwaga! nabór na II stopień szkolenia jest otwarty wyłącznie dla osób, które ukończyły wcześniej w CWRO I stopień szkolenia.
OPIS:
Cele ogólne: Kształtowanie umiejętności w zakresie postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec ucznia ze spektrum autyzmu.
Cele szczegółowe:
Uczestnik szkolenia:
Podniesie własne kompetencje w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Pozna narzędzia do diagnozy funkcjonalnej poziomu umiejętności jako podstawy do tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych.
Będzie potrafił skonstruować program edukacyjno – terapeutyczny.
Będzie potrafił dobrać właściwe procedury w przypadku wystąpienia zachowania trudnego.
Program szkolenia:
II stopień
- Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole.
- Podstawy prawne.
- Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia.
- Dostosowania.
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i jej ocena.
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.
- Ocena IPE-T, (karta analizy).
- Konstruowanie programów terapeutycznych w oparciu o stosowaną analizę zachowania.
- Rozwijanie zachowań deficytowych (opis i tworzenie definicji zachowanie docelowego)
- sposoby uczenia,
-podpowiedzi,
-rodzaje wzmocnień,
- Generalizacja (sposoby sprawdzania nabywania wiedzy umiejętności)
- etapowość w uczeniu.
- Redukowanie zachowań niepożądanych
-opis zachowania,
- funkcja zachowania,
- przyczyna podjęcia interwencji,
- sposoby rejestracji,
- procedury i sposoby postępowania.
|
Miejsce Warszawa |
Kontakt e-mail: bkowalewska@cwro.edu.pl, tel.: 22 847 95 41 |
|