Temat:
|
Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne - II stopień
|
Prowadzący:
|
Małgorzata Mroziak
|
Forma:
|
szkolenie
|
Termin:
|
20.10.2018
|
Godziny zajęć:
|
8.30-18.30 [sobota]
|
Miejsce :
|
Katowice- Podlesie, dokładna lokalizacja ok. miesiąc przed szkoleniem
|
Cena:
|
390 zł
|
Organizator:
|
EgoSelect Akademia Terapeuty
Zapisy na stronie: www.egoselect.pl
szkolenia@egoselect.pl
501-460-069
|
Dla kogo przeznaczona jest konferencja?
Adresaci: nauczyciele szkól, przedszkoli, żłobków, wychowawcy, rodzice, rodziny zastępcze i adopcyjne, terapeuci, psycholodzy, pedagodzy, pedagodzy specjalni, fizjoterapeuci, pracownicy świetlic terapeutycznych.
Szkolenie jest 1-dniowe konieczna jest pełna frekwencja na zajęciach!!!
Istnieje możliwość bezpośrednio na szkoleniu zakupu książki Cyndi Hill „Komunikacja poprzez ruch. Ruch Rozwijający dążenie do poszerzenia perspektyw.” Cena: 40 zł.
Po każdym warsztacie uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, które uprawnia do prowadzenia zajęć Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Udział nie uprawnia do prowadzenia szkoleń w tym zakresie.
Wymagany jest wygodny, sportowy strój (ćwiczymy boso lub w skarpetkach)
Prowadzący: Małgorzata Mroziak
• od roku 2000 licencjonowana trenerka Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne i aktywna działaczka Interantional Sherborne Foundation,
• pierwszy w Polsce licencjonowany analityk ruchu Rudolfa Labana,
• z zamiłowania i wykształcenia logopeda pracujący od 1995,
• pasjonatka Ruchu Rozwijającego praktykująca od roku 1995, prowadząca zajęcia z dziećmi i młodzieżą zdrową, jak również z osobami z zaburzeniami emocjonalno- społecznymi oraz różnym rodzajem niepełnosprawności,
• stypendystka programu East Central European Scholarship Program w zakresie Educational Leadership – pedagogika specjalna i integracyjna realizowanego na Georgetown University i George Washington University w Waszyngtonie DC, USA,
• terapeutka ręki,
• z powołania nauczyciel nauczania początkowego, Uniwersytet Śląski.
Program:
Część teoretyczna
1. Analiza teorii ruchu Rudolfa Labana.
2. Planowanie.
3. Omawianie sytuacji problematycznych, z którymi spotykają się nauczyciele Ruchu Rozwijającego w praktyce.
Część praktyczna
1. Konstruowanie i analiza scenariuszy zajęć.
2. Tworzenie własnych aktywności ruchowych.
3. Aktywności ruchowe przedstawione z perspektywy analizy ruchu Rudolfa Labana (kierunki, związek z grawitacją, cechy ruchu- ciężar, przepływ, przestrzeń, czas).
4. Prowadzenie przez uczestników stworzonych przez nich aktywności ruchowych w grupie.
5. Dokonywanie obserwacji i opisu ruchu.
Korzyści z ukończenia szkolenia II-go stopnia:
Uczestnicy posiadają kompendium wiedzy pozwalające na w pełni profesjonalne, terapeutyczne lub edukacyjne stosowanie metody zgodnie z indywidualnymi potrzebami swoich podopiecznych ustalonych poprzez obserwację, samodzielne tworzenie aktywności ruchowych zgodnie z istniejącymi potrzebami. Doświadczanie aktywności ruchowych z perspektywy analizy ruchu Labana pozwala odkryć własne preferencje ruchowe mające wpływ na styl pracy oraz pozwalające na samodoskonalenie.
|