SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne  
Sobota, 14.10.2017, 09:30 - 17:00
Odsłon : 333  

Temat: Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne
Prowadzący: Agata Gładowicz-Bojarska
Forma: szkolenie
Termin: 14.10.2017
Godziny zajęć: 09.30-17.00 [sobota]
Miejsce: Czechowice-Dziedzice, ul. Polna 33, Gimnazjum Publiczne nr 1
Cena: 350 zł
Organizator: Centrum Edukacji i Rozwoju Anna Krzempek Centrum.eir@gmail,com 509-857-687 www.ceir.pl
Dla kogo przeznaczona jest szkolenie? Dla logopedów, neurologopedów, studentów kierunków logopedycznych, rodziców
Prowadząca : Agata Gładowicz- Bojarska neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Od 14 lat pracuje jako logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie. Inicjatorka i prowadząca spotkania edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Autorka/współautorka warsztatów „Kiedy do logopedy”, „W co się bawić?” , „Dorosły wobec dziecięcej zabawy” oraz „Stymulowanie rozwoju mowy dziecka”. Prowadzi szkolenia dla logopedów z zakresu wywoływania głosek oraz opóźnionego rozwoju mowy. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nauczyciel akademicki - prowadzi zajęcia ze studentami w ramach podyplomowych studiów logopedycznych.
W programie:
I.Część teoretyczna ok.1,5 - 2 godz O.r.m. –zakres pojęcia. Prawidłowy rozwój mowy jako inspiracja do prowadzenia terapii. Opóźniony rozwój mowy w świetle zaburzeń integracji sensorycznej. Psychologiczne i pedagogiczne skutki o.r.m. Metody i techniki wspomagające terapię. Program Learning Language and Loving It.
II. część praktyczna 5,5 - 6 godz. Diagnoza. Obszary jakie rozwijamy w terapii dziecka z o.r.m. Przykłady zabaw na pracę w każdym obszarze z uwzględnieniem oddziaływań 1:1 i w małych grupach. (W tym: wzbogacanie słownictwa biernego; wzbogacanie słownictwa czynnego- od samogłosek do wyrazów wielosylabowych; zabawy kształtujące prawidłową odmianę części mowy; modelowanie zdań; ćwiczenia fluencji słownej; zabawy doskonalące motorykę małą i dużą we współdziałaniu z mówieniem; ćwiczenia percepcji, pamięci i uwagi słuchowej). Jak budować atrakcyjne zajęcia w pracy z małym dzieckiem. W co się bawić? Inspiracje dla rodziców.

Miejsce Czechowice-Dziedzice
Kontakt email: centrum.eir@gmail,com, tel.: 509-857-687