Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka. | ||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Fundacja Osób Wykluczonych „Oblicza Życia” wraz z Firmą KOMLOGO ZAPRASZAJĄ 23 czerwca 2018r. na 8 godzinne szkolenie.
Zgłoszenie powinno zawierać: imiona i nazwisko, PESEL, miejsce urodzenia oraz email, telefon komórkowy. Numer konta: Fundacja Osób Wykluczonych „Oblicza Życia” 09-410 Płock ul. Czwartaków 4 m 15. BGŻ : 20 2030 0045 1110 0000 0288 8890 Koszt szkolenia 380 zł, przy zgłoszeniu można wpłacić całą kwotę za szkolenie lub przedpłatę bezzwrotna w przypadku rezygnacji w wysokości 150zł. W tytule proszę wpisać „ Szkolenie KOLD imię i nazwisko uczestnika”. W przypadku potrzeby wystawienia faktury proszę o przesłanie w e-meil danych do faktury. Prowadzący:
Dla kogo przeznaczony jest warsztat? Warsztat adresowany jest logopedów, którzy chcą dokonać oceny rozwoju mowy dziecka w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia. Tematyka: Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD są testem służącym do oceny najważniejszych obszarów mowy dziecka w wieku od 1 miesiąca życia do ukończenia 9 roku życia. Obecnie w Polsce dostępnych jest wiele logopedycznych narzędzi diagnostycznych, jednak najczęściej są to narzędzia niewystandaryzowane, czyli kwestionariusze badania. Ponadto dostępne narzędzia obejmują zazwyczaj jeden przedział wiekowy, najczęściej jest to okres przedszkolny, rzadziej wczesnoszkolny. Wiele narzędzi diagnostycznych skupia się głownie na diagnozie artykulacji pomijając inne istotne obszary mowy.
KOLD jest pierwszym polskim testem logopedycznym służącym do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca życia do ukończenia 9 roku życia. Badanie KOLD-em obejmuje 12 grup wiekowych w następujących obszarach: rozumienie mowy, nadawanie mowy, reakcje słuchowe, narządy mowy, artykulację i sprawność narządów artykulacyjnych (od 2 roku życia) oraz umiejętności pragmatyczno-społeczne (od 3 roku życia). Konstrukcja testu umożliwia szybką i sprawną ocenę umiejętności dzieci w poszczególnych grupach wiekowych, a ustalenie norm rozwojowych pozwala na zorientowanie się, czy badane dziecko rozwija się w poszczególnych obszarach badania logopedycznego prawidłowo, czy wykazuje nieprawidłowości. Program szkolenia:
– analiza przypadku - formułowanie opinii diagnostycznej
– analiza przypadku - formułowanie opinii diagnostycznej
|
||||||||||||||||||||||||
Miejsce Płock | ||||||||||||||||||||||||
Kontakt email: biuro@obliczazycia.pl, tel. 881 206 506 | ||||||||||||||||||||||||