Program:
1. Powtórzenie zabaw fonacyjnych, rytmu ciała i rytmu muzycznego obejmujących głoski z drugiej części szkolenia [j, ł, t, d, n, f, w].
2. Wprowadzenie zabaw fonacyjnych, rytmu muzycznego i rytmu ciała w zakresie nowych spółgłosek: [k, g, h, s, z, sz, ż, r].
3. Powtórzenie całego materiału z 1, 2, i 3 części.
Na warsztatach obowiązuje wygodny strój (koniecznie spodnie), skarpety ćwiczymy bez obuwia oraz karimata (kocyk, gruby ręcznik). Potrzebne pomoce do ćwiczeń to przede wszystkim wszystkie pomoce z części 1 i 2 oraz: bębenek z kulkami, Wańka-wstańka, magnesy 2 szt., kurka, gęś indyk (zabawki), mikołaj, (zabawka), pędzelek, piła plastikowa, wąż, wibrująca zabawka, owady (zabawka: mucha, ważka, osa), szczoteczka i zmiotka (małe), frędzle chirliderki, wiertarka, traktor, budzik, ptaszek (zabawki małe).
Jeżeli nie ma możliwości przywiezienia ze sobą wymienionych przedmiotów, ruch można imitować.