SZKOLENIA KOMLOGO
korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Niedziela, 17.11.2019
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    09:00-13:00
    KARTY OCENY SŁUCHU FONEMOWEGO - KOSF test do badania słuchu fonemowego u dzieci w wieku od trzech do siedmiu i pół lat. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    09:00-13:00
    KORP - PROGRAMY TERAPII - modelowanie programów terapii dla dzieci z zaburzonym rozwojem psychoruchowym na podstawie diagnozy Kartami Oceny Rozwoju Psychoruchowego.
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    09:00-17:00
    Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do ukończenia 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
  • 16
    Lis 2019
    Sobota
    09:00-15:00
    Metoda Dobrego Startu
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    09:00-15:00
    Niemowlak u logopedy – diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    09:00-17:00
    Stymulacja Systemu Taktylnego
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    10:00-15:00
    Jak rozpocząć pracę logopedy? - Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesjonalnej pracy terapeutycznej.
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    10:00-17:00
    NEURODYDAKTYKA dla nauczyciela i specjalisty! NEUROBIOLOGIA UCZNIA A KOMPETENCJE DYDAKTYCZNE NAUCZYCIELA
  • 16
    Lis 2019
    Sobota
    10:00-13:00
    Oddech i ciało, czyli Breathfulness
  • 16
    Lis 2019
    Sobota
    10:00-15:00
    Stymulacja traktu ustno - twarzowego
  • 9
    Lis 2019
    Sobota
    10:00-14:00
    Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
  • 17
    Lis 2019
    Niedziela
    13:00-17:00
    Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.