-
-
Interdyscyplinarne aspekty diagnozy i terapii logopedycznej
-
-
Sala doświadczania świata jako sposób na stymulację rozwoju zmysłów
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-17:00
AAC: alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-16:45
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-13:00
Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-
Metoda Dobrego Startu 2 – sesja praktyczna
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-13:00
Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-14:00
Porozmawiajmy o afazji dziecięcej. Dziecko i uczeń z afazją
-
19
Paź 2019
Sobota
09:00-17:00
Zajęcia Smyko-Multisensoryka®
-
19
Paź 2019
Sobota
09:15-17:35
Zaburzenia w komunikowaniu się - aktualne trendy w diagnozie i terapii
-
19
Paź 2019
Sobota
10:00-15:00
Dietetyczne i biomedyczne wspomaganie rozwoju mowy u dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (autyzm, zespół Aspergera i inne)
-
19
Paź 2019
Sobota
10:30-16:30
Dyslalia – postępowanie logopedyczne w przypadku nienormatywnej wymowy głosek [f, v, x] oraz [l], braku automatyzacji głosek dentalizowanych, przyśpieszonego tempa mówienia, zaburzeń kinestezji artykulacyjnej
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE