SZKOLENIA KOMLOGO
korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Baza certyfikowanych specjalistów
DIAGNOZA KOMLOGO
08_plansza_waz wiktor cmyk 300dpi pop_rysunek
08_plansza_pszczolki smieszki cmyk 300dpi_pop_kolor
Producent: Komlogo
Typ: Gra planszowa

Gra wspomagająca terapię głosek dźwięcznych
oraz głosek ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos).
#graplansz
zawiera 23% VAT
35,00 zł
Rabat
Cena sprzedaży bez VAT28,46 zł

Preloader

Pszczółki Śmieszki i Wąż Wiktor
Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry, 16 pionków, kostka do gry, instrukcja.

Pszczółki Śmieszki i Wąż Wiktor to planszowe gry logopedyczne wspomagające rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie zabawy dzieci uczą się poprawnej wymowy głosek, poszerzają słownik bierny i czynny oraz rozwijają percepcję słuchową. Dodatkowo ćwiczą: spostrzeganie, orientację przestrzenną, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi, myślenie logiczne i inne umiejętności niezbędne w nauce mówienia, czytania i pisania.
Poziomy gry do wyboru:
Poziom I. Gracze nazywają wszystkie obrazki na mijanych polach, zwracając uwagę na prawidłową wymowę ćwiczonych głosek.
Poziom II. Gracze nazywają obrazki na mijanych polach i układają z ich nazwami zdania pojedyncze, po jednym zdaniu do każdego obrazka.
Poziom III. Gracze nazywają obrazki na mijanych polach i układają jedno zdanie rozwinięte lub złożone z nazwami tych obrazków.
Gry można wykorzystać do zabaw w domu, w przedszkolu lub szkole oraz do ćwiczeń na zajęciach terapeutycznych indywidualnych i grupowych.

Pszczółki Śmieszki – ś, ź, ć, dź (nagłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia głosek ś, ź, ć, dź w nagłosie słów.
W grę może grać od 2 do 4 graczy. Każdy może wykorzystać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze. Na zewnątrz plastra miodu są 4 kolorowe ule z 4 komórkami dla pionków każdego gracza.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek. Start następuje z pierwszych czterech komórek plastra miodu, leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza ula. Każdy gracz przesuwa pionek do przodu o tyle pól, ile wskazuje kostka. Pionek porusza się po kolejnych leżących obok siebie komórkach plastra miodu w stronę ula. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek rywala, ten musi rozpocząć grę od początku. Wygrywa osoba, która pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do ula na zewnątrz plastra miodu.

Wąż Wiktor - głoski dźwięczne
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia głosek dźwięcznych w słowach.
W grę może grać od 2 do 4 graczy. Każdy gracz może wykorzystać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek. Gracze startują od głowy albo od ogona węża Wiktora i przesuwają się do przodu o tyle pól, ile wskazuje kostka. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek rywala, ten musi rozpocząć grę od początku. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze swoimi pionkami odpowiednio do ogona lub do głowy węża.

 


Narzędzia logopedyczne i pedagogiczne

Sklep Komlogo