Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
5 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
4 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
2 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
1 GŁOS
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
2 GŁOSY (40%)
4
3 GŁOSY (60%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
4 GŁOSY (80%)
4
1 GŁOS (20%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
4 GŁOSY
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
4 GŁOSY
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
4 GŁOSY
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
5 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
3 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
3 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Było mało zagadnień dotyczących diagnozy i terapii jąkania. Trochę więcej zagadnień z zakresu dyslalii. żadnych, studia były genialne, dobrze przygotowane, świetni specjaliści. Najbardziej profesjonalna Pani Prof. Rutkiewicz-HanczewskaZa mało zajęć na temat pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. Orm
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie było takich zagadnień.Wszystko było przydatne. Były idealnie wyważoneZa dużo było teoretycznych zagadnień dotyczących budowy aparatu mowy. To wszystko było opracowane na studiach pierwszego stopnia. Afazji
Czym kończyły się studia?
1 GŁOS
egzaminem
5 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Kierownik specjalności logopedycznej i całe grono profesorskie pomagają jak tylko mogą, w zdobywaniu doświadczenia, odpowiadają na trudne pytania i zawsze są do dyspozycji. Chcą abyśmy byli najlepszymi specjalistami zarówno jeśli chodzi o praktykę, jak i teorięPrzekazana wiedza i standardy nauczania były na wysokim poziomie.