wróć do zestawienia uczelni
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
studia magisterskie
kierunek Filologia polska specjalność logopedyczna
placówka publiczna, woj. wielkopolskie
Wypełnionych ankiet: 5
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
5 GŁOSÓWrozmowa kwalifikacyjna4 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa1 GŁOSprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego1 GŁOSinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)32 GŁOSY
(40%)43 GŁOSY
(60%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)34 GŁOSY
(80%)41 GŁOS
(20%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
4 GŁOSYdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy4 GŁOSYafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
4 GŁOSYdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy5 GŁOSÓWafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci3 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja3 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia2 GŁOSYniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia3 GŁOSYniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Było mało zagadnień dotyczących diagnozy i terapii jąkania.
Trochę więcej zagadnień z zakresu dyslalii.
żadnych, studia były genialne, dobrze przygotowane, świetni specjaliści. Najbardziej profesjonalna Pani Prof. Rutkiewicz-Hanczewska
Za mało zajęć na temat pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową.
Orm - Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie było takich zagadnień.
Wszystko było przydatne.
Były idealnie wyważone
Za dużo było teoretycznych zagadnień dotyczących budowy aparatu mowy. To wszystko było opracowane na studiach pierwszego stopnia.
Afazji - Czym kończyły się studia?
1 GŁOSegzaminem5 GŁOSÓWobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną0 GŁOSÓWopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Kierownik specjalności logopedycznej i całe grono profesorskie pomagają jak tylko mogą, w zdobywaniu doświadczenia, odpowiadają na trudne pytania i zawsze są do dyspozycji. Chcą abyśmy byli najlepszymi specjalistami zarówno jeśli chodzi o praktykę, jak i teorię
Przekazana wiedza i standardy nauczania były na wysokim poziomie.
Wypełnionych ankiet: 0
Brak danych