wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

studia magisterskie

kierunek Filologia polska specjalność logopedyczna

placówka publiczna, woj. wielkopolskie

Wypełnionych ankiet: 5

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    5 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    4 GŁOSY
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    1 GŁOS
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    2 GŁOSY
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    0 GŁOSÓW
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)zaświadczenie od foniatry
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (40%)
     
    4
    3 GŁOSY
    (60%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (80%)
     
    4
    1 GŁOS
    (20%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    4 GŁOSY
     
    dyslalia
    3 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    4 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    4 GŁOSY
     
    dyslalia
    3 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    5 GŁOSÓW
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    3 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    3 GŁOSY
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Było mało zagadnień dotyczących diagnozy i terapii jąkania.
    Trochę więcej zagadnień z zakresu dyslalii.
    żadnych, studia były genialne, dobrze przygotowane, świetni specjaliści. Najbardziej profesjonalna Pani Prof. Rutkiewicz-Hanczewska
    Za mało zajęć na temat pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową.
    Orm
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Nie było takich zagadnień.
    Wszystko było przydatne.
    Były idealnie wyważone
    Za dużo było teoretycznych zagadnień dotyczących budowy aparatu mowy. To wszystko było opracowane na studiach pierwszego stopnia.
    Afazji
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    5 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    0 GŁOSÓW
     
    opisem przypadku
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Kierownik specjalności logopedycznej i całe grono profesorskie pomagają jak tylko mogą, w zdobywaniu doświadczenia, odpowiadają na trudne pytania i zawsze są do dyspozycji. Chcą abyśmy byli najlepszymi specjalistami zarówno jeśli chodzi o praktykę, jak i teorię
    Przekazana wiedza i standardy nauczania były na wysokim poziomie.
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych