wróć do zestawienia uczelni
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
studia licencjackie
kierunek Filologia polska specjalność logopedyczna
placówka publiczna, woj. wielkopolskie
Wypełnionych ankiet: 3
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
3 GŁOSYrozmowa kwalifikacyjna3 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa1 GŁOSprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)30 GŁOSÓW
(0%)43 GŁOSY
(100%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)30 GŁOSÓW
(0%)43 GŁOSY
(100%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
3 GŁOSYdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy3 GŁOSYafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia2 GŁOSYniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinneTERAPIA
3 GŁOSYdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy3 GŁOSYafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia2 GŁOSYniedosłuch3 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
W zakresie diagnozy i terapii osób dorosłych
Żadnych
Na studiach prowadzonych na wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej poruszane są wszystkie aspekty zaburzeń. Od Wczesnej Interwencji, przez ORM, dysleksję, aż po zaburzenia neurologiczne u dorosłych. Uważam, że każdy z tych aspektów jest przedstawiany rzeczowo, dzięki czemu można stwierdzić w którym z tych obszarów logopedycznych będzie chciało się rozwijać. Jako również polonista uważam, że ta specjalność przygotowała mnie lepiej do zawodu nauczyciela, ponieważ potrafię zauważyć, które dziecko ma problemy natury dyslektycznej oraz wiem jak pracować w szkole z dzieckiem autystycznym. - Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie ma czegoś takiego jak za dużo
- Czym kończyły się studia?
1 GŁOSegzaminem3 GŁOSYobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną0 GŁOSÓWopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wszystko było super zorganizowane
Wypełnionych ankiet: 0
Brak danych