wróć do zestawienia uczelni

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

studia podyplomowe

placówka publiczna, woj. warmińsko-mazurskie

Wypełnionych ankiet: 7

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    7 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    0 GŁOSÓW
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (29%)
     
    3
    1 GŁOS
    (14%)
     
    4
    4 GŁOSY
    (57%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (14%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (29%)
     
    3
    1 GŁOS
    (14%)
     
    4
    3 GŁOSY
    (43%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    5 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    2 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    2 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    5 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    2 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    2 GŁOSY
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    3 GŁOSY
     
    niedosłuch
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    2 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    niedosłuch
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Praktycznych zajęć ze specjalistami
    Metody wywoływania głosek
    JĄKANIE, AFAZJA
    Prowadzenia dokumentacji logopedycznej
    audiologia
    Wszystkie zagadnienia były dobrze wyjaśnione.
    Terapia dzieci z niedosłuchem.
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Rytmika
    Nie było takich zagadnień
    DYSLALIA
    Fonetyka j.polskiego
    Nie zabrakło mi żadnych zagadnień.
    Nie było takich zagadnień.
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    7 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    0 GŁOSÓW
     
    opisem przypadku
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Chciałabym, aby w Elblągu był możliwość dalszego rozwoju w zawodzie logopedy. Chodzi mi o nowe kierunki studiów np. neurologopedia czy wczesne wspomaganie
    Na studia przyjmowano każdego, kto chciał, nawet osoby z zaburzeniami fonacyjnymi (dysfonia) oraz wadami anatomicznymi (przyrośnięte wędzidełko podjęzykowe). Osoby te miały trudności z wykonywaniem podstawowych ćwiczeń. Wiele godzin praktyk wyłącznie w szkołach podstawowych i częściowo w poradni psychologiczno-pedagogicznej przygotowywało jedynie do diagnozy i terapii dyslalii. Zabrakło praktyk w ośrodkach zdrowia - kompletne nieprzygotowanie do pracy z afatykami i ludźmi niedosłyszącymi. A podobno te studia miały przygotować do prowadzenia samodzielnej praktyki logopedycznej. Ja nazwałabym to szkolną logopedią. Stracone pieniądze i czas.
    Najlepsza uczelnia .Pracuje w zawodzie i czuję się bardzo dobrze przygotowana .
    Obowiązek praktyk w różnych typach placówek uważam za coś bardzo przydatnego i ubogacającego.
    Uważam,że studia wyposażyły studentów w dobre podstawy.
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych