wróć do zestawienia uczelni
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
studia podyplomowe
placówka publiczna, woj. świętokrzyskie
Wypełnionych ankiet: 3
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
1 GŁOSrozmowa kwalifikacyjna0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy2 GŁOSYnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)21 GŁOS
(33,33%)31 GŁOS
(33,33%)41 GŁOS
(33,33%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)21 GŁOS
(33,33%)31 GŁOS
(33,33%)41 GŁOS
(33,33%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
3 GŁOSYdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia0 GŁOSÓWniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
3 GŁOSYdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy2 GŁOSYafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia2 GŁOSYniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy2 GŁOSYafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia2 GŁOSYniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Diagnostycznych, terapeutycznych, pomocy
Zaburzenia neurologiczne dorosłych.
Praktycznych - Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Teorii
Żadnych zagadnień nie było za dużo.
Teoria - Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓWegzaminem3 GŁOSYobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną0 GŁOSÓWopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 1
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
1 GŁOSrozmowa kwalifikacyjna1 GŁOSprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty1 GŁOSprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)21 GŁOS
(100%)30 GŁOSÓW
(0%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS
(100%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)30 GŁOSÓW
(0%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
1 GŁOSdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia0 GŁOSÓWniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
1 GŁOSdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia0 GŁOSÓWniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Autyzm, dyzartii, afazji, opóźnionego rozwoju mowy
- Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
O wadach wymowy - każde zajęcia o tym samym - dyslalia
- Czym kończyły się studia?
1 GŁOSegzaminem1 GŁOSobroną pracy dyplomowej1 GŁOSpracą pisemną teoretyczną1 GŁOSopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Praktyki organizowane przez studia były w placówce, gdzie logopeda niestety nie był fachowcem w swojej dziedzinie. Niestety zawodu musiałam nauczyć się z literatury i na 2 letnich kursach, szkoleniach i wolontariatach.