wróć do zestawienia uczelni
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie
studia podyplomowe
placówka niepubliczna, woj. mazowieckie
Wypełnionych ankiet: 6
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
6 GŁOSÓWrozmowa kwalifikacyjna0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
2 GŁOSY
(33,33%)12 GŁOSY
(33,33%)20 GŁOSÓW
(0%)32 GŁOSY
(33,33%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
3 GŁOSY
(50%)11 GŁOS
(16,67%)21 GŁOS
(16,67%)31 GŁOS
(16,67%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
3 GŁOSYdyslalia2 GŁOSYopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja3 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinneTERAPIA
4 GŁOSYdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSYdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy4 GŁOSYafazja3 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia4 GŁOSYniedosłuch3 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
2 GŁOSYdyslalia4 GŁOSYopóźniony rozwój mowy6 GŁOSÓWafazja5 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia4 GŁOSYniedosłuch4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci4 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Terapia niemowląt i małych dzieci, poszerzenie tematu masażu logopedycznego
Zajęć z diagnozowania i terapii
Korelacja prawidłowej pozycji spoczynkowej języka i wad zgryzu, Ocena wędzidełka i rodzaje zabiegów jego korekty Terapia dzieci i młodzieży z Asd
Dosłownie wszystkiego
Dosłownie wszystkiego !!!!!!!
Metodologi badań logopedycznych. - Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Gramatyki i fonologii
Dotyczących wad wymowy ,dyzartrii , afazji .
Nie związanych zupełnie z przedmiotem studiów. Np. historia uczelni. Kpina !
Oj co ja bym dała żeby za taką opłatę było czegoś w nadmiarze !!!!!
Opowiadania infantylnych historyjek przez prowadzącą. - Czym kończyły się studia?
1 GŁOSegzaminem5 GŁOSÓWobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną2 GŁOSYopisem przypadku1 GŁOSinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Studia były bardzo interesujące i rzeczowe, ale brakowało mi konkretnych sposób prowadzenia terapii
Nie polecam.
Studia drogie, nieprzygotowane. Praktyki załatwione przez szkołę to ściema. Szkoda tych prawie 10 tysięcy i zdrowia. Nie polecam !
Jak najdalej od tej biznes/szkółki
Pieniądz robi pieniądz.
Wypełnionych ankiet: 2
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
2 GŁOSYrozmowa kwalifikacyjna2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)31 GŁOS
(50%)41 GŁOS
(50%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)31 GŁOS
(50%)41 GŁOS
(50%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSYdyslalia2 GŁOSYopóźniony rozwój mowy2 GŁOSYafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia0 GŁOSÓWniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
2 GŁOSYdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia0 GŁOSÓWniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych1 GŁOSinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Jak poprawnie napisać opinię logopedyczną. Diagnoza krok po kroku.
- Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
- Czym kończyły się studia?
1 GŁOSegzaminem2 GŁOSYobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną2 GŁOSYopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Bardzo podobały mi się praktyki. Pokazano nam szeroki zakres pracy logopedy.