wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Łódzki

woj. łódzkie

Wypełnionych ankiet: 8

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (25%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (50%)
     
    4
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    1
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    2
    5 GŁOSÓW
    (62,5%)
     
    3
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    5 GŁOSÓW
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    demencja
    4 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    3 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    3 GŁOSY
     
    niepłynność mówienia
    3 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    4 GŁOSY
     
    audiologia i foniatria
    4 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    1 GŁOS
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    1 GŁOS
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    1 GŁOS
     
    dyzartria
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    7 GŁOSÓW
    (87,5%)
     
    2
    1 GŁOS
    (12,5%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    8 GŁOSÓW
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    8 GŁOSÓW
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    8 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    znajomością uczelni, programem studiów
    Odległość i placówka publiczna
    Bliskość uczelni, studia magisterskie oraz podyplomowe również kończyłam na tej samej uczelni
    Nieduża odległość od miejsca zamieszkania. To był ogromny błąd, bo studia były porażką.
    uczelnia państwowa, miejsce zamieszkania
    Opiniami i bliskoscią
    Kadrą
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Brakowało przede wszystkim części praktycznej.
    Polecam
    Praktyk w zasadzie nie było (pandemia), kierownik studiów traktował studentów jak młokosów (podnoszenie głosu etc.), genetyk prowadzący zajęcia z "Zaburzeń mowy w zespołach wad wrodzonych" opisywał tylko wady, głównie fenotyp, o zaburzeniach mowy ni widu, ni słychu. Kierownik studiów prowadzący zajęcia o mutyzmie gubił się w temacie (nic dziwnego, slajdów do przeczytania było tysiąc) a zadając pytanie: to jak to w końcu? Informacje są niespójne, dostałam odpowiedź, że tak było w książkach. Dużo by wymieniać... Szkoda kasy, szkoda czasu. Dramat jeden wielki. Nie umiem nic, i nie przyznaje się nikomu, że jestem neurologopedą.
    nie przyjmowałabym słuchaczy, które nie przepracowały w zawodzie logopedy co najmniej 3-5 lat, czyli od razu po logopedii
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych