Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
3 GŁOSY
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (33%)
2
1 GŁOS (33%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
1 GŁOS (33%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (33%)
2
1 GŁOS (33%)
3
1 GŁOS (33%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
3 GŁOSY
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
3 GŁOSY
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Afazja, dysfagia, porządnie przedstawiona budowa mózgu rozszczep podśluzówkowy, Szerszej wiedzy o anatomii, foniatrii. Typowo budowy narządów takiej bardzo dokładnej. Terapia jąkania. Trochę pomijana pewnych zagadnień i argumentowania tego tym, że nie możemy tak bardzo wchodzić w tematy serio albo neuro. Wszystko było
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie było takiej sytuacji, aby czegoś było za dużo. Powtarzające się zagadnienia z dyslalii bo wykładowcy "dobrze się w niej czuli", a to że prowadzili przedmiot "foniatria" nie było przeszkodą. Niezgodne z przedmiotem treści zostały zweryfikowane dopiero po zakończeniu studiów. Wszystko było odpowiednio
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
3 GŁOSY
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie może być tak, że każdy skończy studia... Trzeba wymagać i przykręcać śrubę. To jest poważny kierunek i poważne wyzwanie zawodowe.