Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard - program szkolny | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczony jest kurs? Pedagodzy przedszkolni, szkolni, nauczyciele WF, psycholodzy, logopedzi, terapeuci Integracji Sensorycznej, fizjoterapeuci Cel szkolenia: Nabycie wiedzy na temat wpływu odruchów pierwotnych na funkcjonowanie dziecka oraz doskonalenie umiejętności diagnozowania i terapii dzieci w oparciu o program integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard. Program szkolenia: 1. Objawy i symptomy odruchów pierwotnych i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka (w tym omówienie funkcjonowania układu przedsionkowego). 2. Kryteria diagnostyczne.
3. Diagnozowanie dzieci – grupa młodsza 4-7 lat – ćwiczenia praktyczne, filmy.
4. Diagnozowanie dzieci – grupa starsza od 7 roku życia – ćwiczenia praktyczne, filmy.
5. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Programu Ćwiczeń Integrujących dla Szkół i Przedszkoli.
6. Przegląd badań nad wpływem nieprawidłowych odruchów pierwotnych i posturalnych na trudności szkolne.
7. Wpływ programu stymulacji oraz wygaszania odruchów na wyniki szkolne.
Uczestnicy otrzymają bezpłatnie książkę autorstwa Sally Goddard 'Jak ocenić dojrzałość dziecka do nauki', wydanie drugie oraz zaświadczenie sygnowane przez INPP Polska uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych wg programu INPP.
W celu aplikacji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy: |
|||||||||||||||||||
Miejsce Poznań | |||||||||||||||||||
Kontakt email: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel.: 502 642 535 lub 505 255 435 | |||||||||||||||||||