SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie II stopnia  
Od Sobota, 22.04.2017 -  10:00
Do Niedziela, 23.04.2017 - 15:30
Odsłon : 270  

 

Prowadzący Artur Terpiłowski Miejsce szkolenia Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o.
ul. Woronicza 15 lokal 100, 02-625 Warszawa
Termin 22-23 kwietnia 2017r. Godziny sobota: 10:00 - 17:00 niedziela 10:00 - 15:30
Koszt 330zł Czas trwania 15 godzin dydaktycznych.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów , szkół ponad gimnazjalnych, nauczycieli wspomagających, rodziców dzieci z autyzmem oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tą problematyką, pracujących  lub planujących pracę z osobami z autyzmem.

Uwaga! nabór na II stopień szkolenia jest otwarty wyłącznie dla osób, które ukończyły wcześniej w CWRO I stopień szkolenia.

CEL SZKOLENIA:

Cele ogólne: Kształtowanie umiejętności w zakresie postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec ucznia ze spektrum autyzmu.

 

Cele szczegółowe:  

Uczestnik szkolenia:

Podniesie własne kompetencje w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.

Pozna narzędzia do diagnozy funkcjonalnej poziomu umiejętności jako podstawy do tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych.

Będzie potrafił skonstruować program edukacyjno – terapeutyczny.

Będzie potrafił dobrać właściwe procedury w przypadku wystąpienia zachowania trudnego.

PROGRAM SZKOLENIA:

II stopień

I.         Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole.

1.            Podstawy prawne.

2.            Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia.

3.            Dostosowania.

4.            Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i jej ocena.

5.            Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.

6.            Ocena IPE-T, (karta analizy).

 

II.       Konstruowanie programów terapeutycznych w oparciu o stosowaną analizę zachowania.

1.            Rozwijanie zachowań deficytowych (opis i tworzenie definicji zachowanie docelowego)

                            - sposoby uczenia,

                             -podpowiedzi,

                            -rodzaje wzmocnień,

2.            Generalizacja (sposoby sprawdzania nabywania wiedzy  umiejętności)

                            - etapowość w uczeniu.

3.            Redukowanie zachowań niepożądanych

                            -opis zachowania,

                            - funkcja zachowania,

                            - przyczyna podjęcia interwencji,

                            - sposoby rejestracji,

                            - procedury i sposoby postępowania.

 

http://www.cwro.edu.pl

Zapraszamy!!!

Miejsce Warszawa
Kontakt tel.: 22-847-95-42, e-mail: cwro@cwro.edu.pl